از سامانه سرمایه گذاری جمعی صنایع دستی ایران با حضور معاون زیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۰۶۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محسن ظریفیان شفیعی، درباره این سایت گفت : Perhand از ترکیب دو اسم Persian و Hand, تشکیل شده و وبگاهی برای علاقمندان به سرمایه گذاری در صنایع دستی اصیل ایرانی و هنرمندان این صنعت در محیطی ساده بر بستر اینترنت فراهم کرده است.

وی در توضیح سامانه سرمایه گذاری جمعی صنایع دستی اظهار کرد: سرمایه گذاری به روش کرودفاندینگ(CrowdFounding) می تواند پاداش محور یا سهام محور باشد.

وی در تشریح علمکرد این سایت گفت: این پلتفرم، پاداش محور است یعنی صاحب کمپین هدایایی را برای حامیان در نظر می گیرد. اگر کسی قصد دارد یک اثر در حوزه صنایع دستی را به تولید انبوه برساند، پیش فروش محصول نهایی خود را به عنوان پاداش قرار می دهد. سایت Perhand زیرمجموعه این سامانه است.

مرتضی براری ، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این باره گفت: 370 هزار تولید کننده صنایع دستی در کشور وجود دارد و همه آنان نیاز به حمایت مالی دارند. این سامانه بستری فراهم کرده است که سرمایه گذاران خرد بتوانند به هنرمندان در تولید صنایع دستی کمک کنند. ما از این مجموعه سپاسگذاریم که جدا از کسب سود برای برقراری ارتباط بین صنعتگران تلاش می کنند.

ارسال نظرات