در چهارمین روز از هفته دولت

با حضور استاندار 141 طرح عمرانی و اقتصادی در شاهرود به بهره برداری رسید

در چهارمین روز از هفته دولت 141 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر 107 میلیارد تومان در شهرستان شاهرود به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۰۸۷۹۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در چهارمین روز از هفته دولت 141 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر 107 میلیارد تومان در شهرستان شاهرود با حضور استاندار سمنان به بهره برداری رسید.

در مراسم بهره برداری از این طرح ها که استاندار سمنان،نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی،فرماندار و مسئولان شهرستان شاهرود حضور داشتند، به طور متمرکز این طرح ها در هتل قصر بسطام با حضور استاندار سمنان و سایر مسئولین افتتاح شد.

هتل قصر بسطام با پنج هزار و 600 متر مربع زیر بنا با حضور استاندار افتتاح شد، این هتل در شش طبقه با 240 میلیارد ریال سرمایه گذاری ساخته شدهاست.

طرح توسعه پرورش گاوشیری هم در قلعه نوخرقان افتتاح شد که این مجتمع از 100 راس به 300 راس ارتقا یافته و برای این طرح توسعه اس 340 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

افتتاح دو سالن ورزشی نیز با حضور استاندار سمنان در شاهرود انجام شد.

سالن باستانی حضرت ابوالفضل(ع) در مجموعه استادیوم تختی شاهرود با 600 میلیون تومان اعتبار و سالن ورزشی پرنیان در شهرک دانشگاه شاهرود با یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

واحد صنعتی پنجره دو جداره هم با ظرفیت 50 نفر اشتغال با حضور استاندار سمنان در شهرک صنعتی شاهرود آغاز به کار کرد که ظرفیت تولید سلانه این واحد هزار و 200 تن محصول است که با سرمایه گذاری یک میلیارد تومانی راه اندازی شده است.

سیدمحمدرضا هاشمی در آیین افتتاح این طرح ها اظهار کرد: از 141 طرح به بهره برداری رسیده 125 طرح عمرانی و با اعتبار 64 میلیارد و 424 میلیون تومان و 16 طرح اقتصادی با 43 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شده است.

وی افزود: با حضور استاندار همچنین اجرای 23 طرح با اعتبار بالغ بر 40 میلیارد تومان نیز آغاز شد.

در آیین افتتاح نماینده شاهرود و میامی در مجلس نیز بر توجه بیشتر مسئولین به شرق استان سمنان و استفاده از پتانسیل های این منطقه تاکید کرد.

محمدرضا خباز استاندار سمنان نیز در این مراسم با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده گفت: در دولت تدبیر و امید تلاش بر این است که پروژه های ناتمام به اتمام برسد و در موضوع تولید و اشتغال نیز گام های خوبی هم در دولت قبل و هم در این دولت برداشته شده و خواهد شد.

همچنین استاندار سمنان در بدو ورود به شهر بسطام به مقام شامخ شهدا این شهر ادای احترام کرد و با خانواده شهید سید یوسف سیدرضایی در روستای ثقلعه نو خرقان دیدار کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار