خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان خبر داد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: در استان طی هفته دولت امسال 859 طرح داشته ایم که 754 پروژه آن افتتاح شده است و 105 طرح کلنگ‌زنی است که در مجموع 883 میلیارد تومان هزینه شده است .
کد خبر: ۸۹۰۹۰۲۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹

افتتاح و کلنگ‌زنی 859 با اعتبار 883 میلیارد تومان طی هفته دولت در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، رضا قیاسی در افتتاح مسکن مهر ملایر با تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت دهم با کلنگ‌زنی 420 هزار میلیارد تومان پروژه در حق مردم جفا کرد، چراکه 20 سال اگر درآمد داشته باشیم این پروژه‌ها تکمیل نمی‌شود و فقط برای عوام فریبی بود و اینکه دولت‌های بعدی را با چالش روبرو کنند .

وی افزود: در جاهای دیگر نیز از این مجموعه‌ها وجود دارد که نه زیرساخت و نه پیش‌بینی امکانات شده است که اسکلت آن در حال تخریب است و این پروژ‌ه‌ها بخشی از 420 هزار میلیاردی است که کلنگ زده شده و روی دست دولت مانده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با اشاره به طرح نظام سلامت که در دولت اجرا شده است، گفت: دولت بخش عظیمی از درآمد نفت و کشور را به این طرح تخصیص داد و بخشی نیز برای تکمیل این پروژه‌ها در ایام مختلف با دست خالی و کم درآمدی دولت تکمیل شده است.

وی اظهار کرد: در استان طی هفته دولت امسال 859 طرح داشته ایم که 754 پروژه آن افتتاح شده است و 105 طرح کلنگ‌زنی است که در مجموع 883 میلیارد تومان هزینه شده است .

قیاسی با پوپولیستی خواندن کارهای دولت دهم گفت: کارهای حساب نشده و بدون مطالعه که مزاحمتی هم برای ملت و هم برای

انتهای پیام/

ارسال نظرات