برگزاری کارکاه آموزش سبک زندگی اسلامی در سپاه ورامین

خبرگزاری بسیج: کلاس سبک زندگی اسلامی و راه ‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور استاد برجسته دکتر روازاده در سپاه ورامین با حضور سرهنگ اصغری فرمانده ،حجت الاسلام نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه ،پاسداران به اتفاق خانواده های آنان برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۰۹۱۱۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر روازاده درمورد سبک اسلامی گفت: مهم ترین هدف نظام جمهوری اسلامی زمینه سازی برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی است که باید در این راستا تلاش داشته باشیم.

وی بیان داشت :سبک زندگی اسلامی به معنای چشم پوشی از لذات و نعمات نیست بلکه در این روش زندگی رنگ خدایی می گیرد؛ انسان ها قادر به زندگی ساختگی نیستند و اگر اینگونه باشد زندگی آن ها دوامی ندارد همانگونه که یک نقاش به صورت طبیعی نگاه خاصی به دنیای اطراف خود دارد و با ظرافت به زیبایی های طبیعت می نگرد و همچنین یک شاعر که برای شاعرانه زیستن هیچ تلاشی جز زیستن انجام نمی دهد بنابراین سبک زندگی نشان دهنده میزان حضور ارزش های جامعه در رفتارها است. کلاس سبک زندگی اسلامی و راه ‌های پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی باحضور استادبرجسته دکترروازاده درسپاه ورامین باحضورسرهنگ اصغری،حجت الاسلام نظری وپاسداران به اتفاق خانواده های محترمشان برگزارشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار