فرماندار گلوگاه در تريبون نماز جمعه شرق مازندران پروژه‌های هفته دولت در گلوگاه را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۰۹۲۰۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، محمد رضا تباکی فرماندار گلوگاه در دومین روز از هفته دولت در تریبون نماز جمعه گلوگاه، ضمن یاد از  امام (ره) و همچنین همه شهدای گراندقدر انقلاب اسلامی، شهدای مدافعین حرم، شهدای هسته‌ای و شهدایی که جان عزیز خودشان در طبقه اخلاص دادند و تقدیم پروردگار کردند، که ما بتوانیم در کمال آرامش زندگی کنیم. شهیدان رجایی و باهنر الگوی همه‌ی دولت مردان نظام جمهوری اسلامی هستند که این شهدا همیشه اعتقادشان بر این بود که مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت به مردم برای ما افتخار بزرگی است.

وی افزود : در هفته دولت خدماتی در شهرستان گلوگاه را شاهد خواهیم بود که به بهره برداری می‌رسند و بعضی از پروژهها کلنگ آن به زمین خواهدخورد و در سال های آینده به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار گلوگاه پروژه‌های هفته دولت را تشریح کرد و گفت:در اولین روز از هفته دولت، خانه بهداشت روستای ولمازو و گلزار شهدای روستای تیله نو افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی از کلنگ زنی پروژه بیمارستان ۶۴ تخت خوابی در سومین روز از هفته دولت خبرداد و مطرح کرد: روز شنبه سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار محترم مازندران شاهد کلنگ زنی چند پروژه خواهیم بود که یکی از دقدقه‌های اساسی مردم گلوگاه، بیمارستان می‌باشد که با پیگیری‌های انجام شده، یک بیمارستان بزرگ‌تر و مجهزتر در گلوگاه احداث خواهد شد.

تباکی در ادامه مطرح کرد : کلنگ فاز دوم  بیمارستان ۶۴ تخت خوابی در ضلع شمالی بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه خواهد خورد که یک مرحله اعتبار ۳ میلیارد تومانی در سال ۹۶ در این رابطه گرفته شد که تا پایان سال  در این مسیر هزینه خواهد شد و همچنین با ارتقاع تجهیزات بیمارستان بالغ بر ۱۰ میلیاد تومان می باشد که حداکثر طی ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار گلوگاه از افتتاح ۲ خانه بهداشت و روکش آسفالت در سومین روز از هفته دولت خبر داد: در سومین هفته دولت افتتاح روکش اسفالت در روستای مهدیرجه و همچنین افتتاح و به بهره برداری رسیدن ۲ خانه بهداشت دیگر در روستاهای وزوار و تیله‌نو در پیش خواهیم داشت.

محمدرضا تباکی فرماندار گلوگاه در چهارمین روز از هفته دولت از افتتاح پروژه مقاوم سازی مدرسه شهید جوادی گلوگاه و با پیگیری‌های  بسیار اداره آموزش پرورش گلوگاه، مدرسه مقاوم سازی شد که مهر ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : افتتاح برخی پروژه‌های مربوط به بهزیستی شهرستان گلوگاه نیز در چهارمین روز از هفته دولت انجام خواهد شد.

فرماندار گلوگاه در پنجمین روز از هفته دولت روز دوشنبه، از افتتاح پروژه زیر سازی و اسفالت روستایی مصیب محله شهرستان گلوگاه، روستای هم چان و روستای وزوار که از دغدغه‌های مردم این مناطق بود، خبر داد.

وی در مورد ظرفیت انجیر در گلوگاه، گفت: از ظرفیت انجیر در شهرستان گلوگاه یک استفاده بهینه خواهد شد و در سال جاری ۲ مجوز ساخت کارخانه فرآورده‌های انجیر را کسب کرده‌ایم که انشاالله در ششمین روز از هفته دولت کلنگ آن به زمین خواهد خورد که باعث شغل پایدار برای گلوگاه ایجاد خواهد شد.

تباکی مطرح کرد : در ششمین روز از هفته دولت نیز افتتاح کارخانه شالیکوبی مدرن شهرستان گلوگاه و افتتاح دفتر منطقه‌ای دانه‌های روغنی در شهرستان گلوگاه با همت جهاد کشاورزی به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار گلوگاه از افتتاح طرح آبیاری تجمیع تحت فشاره روستای مصیب و افتتاح پروژه بسیار مهم اب شیرین‌کن گلوگاه در آخرین روز از هفته دولت خبر داد.

تباکی از وضعیت نابسامان فاضلاب شهری که در شأن مردم گلوگاه نیست، گفت:  امسال و یا برای سال ۹۷ این مشکل اساسی شهرستان حل خواهد شد و همچنین فرماندار گلوگاه از کلنگ‌زنی گاز رسانی به روستاهای بخش هزار جریب گلوگاه که تمام روستاها بالا دست شهرستان گلوگاه تا پایان سال ۹۷ خبرداد که در آخرین روز هفته دولت کلنگ آن در روستای نیالا خواهد خورد.

فرماندار گلوگاه در پایان از افتتاح پست هوایی شبکه متوسط روستای تیرتاش از توابع شهرستان گلوگاه در آخرین روز از هفته دولت خبر داد

ارسال نظرات