خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی تأکید کرد

ضرورت آگاه‌سازی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب

کارشناس سیاسی گفت: اگر نسل جوان ما آگاه به دستاوردهای انقلاب نباشند در حفظ و نگهداری دستاورهای انقلاب دچار غفلت می‌شوند و این خواست دشمن است.
کد خبر: ۸۹۰۹۶۸۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

ضرورت آگاه‌سازی نسل جوان با دستاوردهای انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محمود قاسمی امروز در گردهمایی سیاسی کارکنان و هادیان سیاسی سپاه ناحیه بهار بیان داشت: اگر نسل جوان ما آگاه به دستاوردهای انقلاب نباشند در حفظ و نگهداری دستاورهای انقلاب دچار غفلت می‌شوند و این خواست دشمن است.

وی افزود: نسل اول انقلاب با پیروی از امام (ره) وظایف خود را به درستی انجام دادند و شجاعانه پای انقلاب و ارزش‌های آن ایستادند.

این کارشناس سیاسی در ادامه به حماسه‌آفرینی جوانان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضور جوانان با بصیرت و قبول مسئولیت‌های بزرگ در طول هشت سال جنگ باعث شد که امروز در تمام عرصه‌ها به ویژه در توان موشکی دنیا را تحت تاثیر خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه مهمی بر عهده جوانان است، خاطرنشان کرد: جوانان آن روز در جبهه جنگ سخت تلاش می‌کردند و با دشمن می‌جنگیدند و امروز جوانان ما در عرصه جنگ نرم وظیفه بسیار سنگینی را بر عهده دارند.

قاسمی در ادامه گفت: ایستادگی ملت ایران در مقابل ظلم و ستم بی‌نظر بود و اگر امروز در منطقه دشمنان واهمه دارند به‌خاطر روحیه ایستادگی و فداکاری و روحیه شهادت طلبی ملت ایران است.

وی با تأکید بر اینکه رمز پیروزی در تبعیت کردن از ولایت است، اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب برای همه و به ویژه مسئولین راهگشا است و مسئولین و ما نباید از رهبر معظم انقلاب جلو بیافتیم و نه عقب بمانیم.

کارشناس سیاسی افزود: امروز معیشت مردم و اشتغال جوانان بسیار مهم است و دولت باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و در طول این چهار سال تلاش کنند.

وی تصریح کرد: اگر روحیه انقلابی در مدیران نباشد کارایی مدیران کم می شود و این همان آسیبی است که مدیران را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات