شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر از شهدای مدافع حرم اهواز آرزو داشت که سنگ مزار سردار شهید مجید سیلاوی از بنیانگذاران سپاه حمیدیه و فرمانده این محور عملیاتی تعویض شود که این آرزو محقق شد.
کد خبر: ۸۹۰۹۸۶۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶

شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر از شهدای مدافع حرم اهواز آرزو داشت که روزی سنگ مزار سردار شهید مجید سیلاوی از بنیانگذاران سپاه حمیدیه و فرمانده این محور عملیاتی تعویض شود و این سردار سپاه اسلام از گمنامی درآید.

به همت جمعی از جوانان اهوازی و یاری رهروان شهدا از سراسر کشور امروز آرزوی شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر برآورده شد و کار نصب سنگ مزار سردار شهید مجید سیلاوی صورت گرفت.

شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر

در این برنامه معنوی که در آستانه شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام محمدباقر(ع) برگزار شد، حاج عبدالرضا سیلاوی، پدر سردار شهید مجید سیلاوی، خواهران شهید و جمعی از جوانان نقاط مختلف اهواز حضور داشتند.

خانواده شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر از شهدای مدافع حرم اهواز  در آئین بزرگداشت و نصب سنگ مزار سردار شهید مجید سیلاوی از بنیانگذاران سپاه حمیدیه و فرمانده این محور عملیاتی  حضور یافتند.

در این برنامه حسن صفری از مداحان اهل بیت(ع) خوزستان به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی پرداخت و معنویت برنامه را چند برابر کرد.

  سردار شهید مجید سیلاوی از بنیانگذاران سپاه حمیدیه و فرمانده این محور عملیاتی در تاریخ ششم بهمن ماه سال 1340 در محله حصیرآباد اهواز (کوی ابوذر فعلی) دیده به جهان گشود.

وی به همراه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) و چند تن دیگر از دوستانشان در اوایل جنگ سپاه حمیدیه را تشکیل دادند.

سرانجام سردار شهید مجید سیلاوی از بنیانگذاران سپاه حمیدیه و فرمانده این محور عملیاتی در تاریخ 12 شهریور ماه سال 1360 در عملیات شهید رجایی و شهید باهنر در منطقه عملیاتی کرخه به شهادت رسید.

پیکر پاک سردار شهید مجید سیلاوی با حضور اقشار مختلف مردم اهواز تشییع شد و در قطعه یک گلزار شهدای اهواز و در کنار دیگر شهیدان والامقام آرام گرفت.

ارسال نظرات