فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از محرومان استان گیلان در وضعیت بسیار نامناسبی زندگی می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۴۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاح 5 طرح مسکن مسکن محرومان در پسیخان اظهار داشت: اینکه مسئولان در امکانات زندگی کنند اما محرومان و مستضعفان با مشکلات معیشتی گریبانگیر باشند سزاوار نظام اسلامی نیست.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان خاطرنشان کرد: 2 هزار و 500 نفر از محرومان استان گیلان با وضعیت بسیار نامناسبی زندگی می‌کنند و باید همه مسئولان با همت خود از ظرفیت بسیج استفاده کنند و پروژه مسکن محرومان را به نتیجه برسانند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه آمادگی تعمیر هزار واحد مسکن مددجویان را نیز دارد اعلام کرد: بیش از 6 هزار واحد از مسکن محرومان در استان گیلان فاقد سرویس بهداشتی مناسب بوده و نیازمند بازسازی و تعمیر هستند.

وی با بیان اینکه سپاه با همکاری کمیته امداد توانایی بهره‌برداری از واحدهای مسکونی بیشتری را دارد خاطرنشان کرد: سپاه با همکاری متقابل کمیته امداد می تواند گام‌های بلندی را در راستای بهداشت خانواده و محیط زیست بردارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کمک‌رسانی به مستضعفان از اهداف و دستورات اصلی انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است اظهار داشت: سپاه پاسداران با تمام توان خود در راستای محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارد و در این راه خستگی ناپذیر است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: برنامه ریزی جهت احداث پروژه ساخت 1000 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد از یکسال گذشته آغاز شده است.

سرهنگ حسین مصطفی‌پور با اشاره به اینکه 48 واحد مسکن محرومان، سهم شهرستان رشت بوده است عنوان داشت: تاکنون 31 واحد از این پروژه‌ها به بهره برداری رسیده که با افتتاح این 5 واحد در مجموع به 36 واحد مسکونی می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، 12 پروژه باقی‌مانده با پیشرفت بین 50 تا 90 درصد تا پایان شهریورماه امسال به بهره برداری می‌رسند.

ارسال نظرات