دو گروه جهادی ۲۶ نفره برای خدمت رسانی در دو بخش عمرانی و فرهنگی توسط سپاه ناحیه رودان به روستای ناصر آباد بخش جغین اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۱۰۰۹۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛با هدف ترویج روحیه جهادی و خدمت رسانی به محرومین ۲ گروه جهادی متشکل از ۲۶ دانشجوی بسیجی توسط سپاه ناحیه رودان به اردوی جهادی ۸ روزه برای خدمت به مردم محروم روستای ناصرآباد بخش جغین اعزام شدند.

این دانشجویان بسیجی در اردوی ۸ روزه فعالیت های عمرانی زیادی از قبیل ساخت و تکمیل مسجد روستا و ترمیم ، رنگ آمیزی و تجهیز مدرسه و فعالیت های فرهنگی چون کلاس های آموزشی قرآنی و فنی و حرفه ای را برگزار خواهند کرد.

ابراهیم حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه رودان در مراسم بدرقه گروه جهادی بسیج دانشجویی ،ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد(ع) و گرامی داشت یاد و خاطره حجت شهیدان شهید حججی گفت : اردو های جهادی یعنی جهاد فرهنگی و با کمک رسانی به محرومین در نقاط مختلف کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی را سر بلند خواهند کرد.

وی افزود : موانع موجود در راه پیشرفت با کار جهادی بر طرف خواهد شد واگر تفکر جهادی در بین مسئولین سوق پیدا کردمی توان امیدوار شد که مشکلات جامعه به راحتی حل می شودچنانچه پیروزی در جنگ اقتصادی با کار جهادی میسر خواهد بود و باید نیت هاخالص باشد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان در ادامه اظهار کرد: کار جهادی با کار گروهی به موفقیت می رسد و کار فرهنگی تمیز و هدفمند انجام می شود،موانع و مشکلات زیادی وجود داردما نباید بترسیم، در سال۵٧ تا۶١ همین وضعیتی که در عراق و سوریه هست در بود در کشور هم بود.مهمترین کار فرهنگی است.شما افسران جنگ نرم هستید.

ابراهیم حسین زاده تصریح کرد: شعار سال ۹۶ اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گذاری شده است که باید در اردوی جهادی به این معقوله توجه جدی شود و مردم را به فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی تشویق کنید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در خصوص رونق بخشی به مساجد فعالیت های خوبی از طرف سپاه ناحیه رودان صورت گرفته ،توقع ما هم از شما خواهران و برادارن دانشجو و جهادی این است که فعالیت های فرهنگی خود را با محوریت مساجد در آن منطقه انجام دهید.

منبع: رودان نیوز

ارسال نظرات