خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدا کارکنان دولت شهرستان شاهرود

یادواره 212 شهید کارکنان دولت شهرستان شاهرود در گلزار شهدا این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۰۹۰۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره 212 شهید کارکنان دولت شهرستان شاهرود در گرامیداشت یاد شهیدان دولت رجایی و باهنر در گلزار مطهر شهدا شاهرود برگزار شد.

در این یادواره که با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات و عموم مردم و خانواده شهدا و ایثارگران در گلزار مطهر شهدا شاهرود برگزار شد، حجت الاسلام برادران عضو ستاد سیره شهدا قم در این یادواره به بیان خاطراتی از شهدا پرداخت و تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد چرا که دشمنان امروز فرهنگ ما را هدف قرار داده اند و تلاش باید کرد این فرهنگ را با انجام برنامه های این چنینی در جامعه بسط و تعمیق داد.

حجت الاسلام حسین پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود نیز در این مراسم به ارائه توضیحاتی در خصوص پروژه نفوذ و جنایات منافقین در کشور پرداخت.

در این مراسم علی اکبر نظری مداح اهل بیت در وصف شهدا و امام باقر(ع) اشعاری را خواند.

در این مراسم که از ساعت 18 عصر آغاز شد غبارروبی گلزار مطهر شهدا و قرائت زیارت عاشورا و اقامه نماز مغرب و عشا و روایتگری شهدا انجام شد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی در خصوص حجاب و عفاف، ایستگاه صلواتی، جزخوانی قرآن با مشارکت بازدیدکنندگان از نمایشگاه برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها