فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج)اداره کل نوسازی وتجهیز مدارس استان سیستان وبلوچستان گفت:برنامه های این پایگاه مقاومت بسیج با هدف توسعه،تقویت،وتثبیت فضای ارزشی در دستگاهها ونهادهای اداری اجرا می شود
کد خبر: ۸۹۱۱۲۰۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان:فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) اداره کل نوسازی وتجهیز مدارس استان سیستان وبلوچستان گفت: بسیج پرکننده خلأ‌ها و کمک کار ارگان‌ها و دستگاه‌هایی است که در راستای خدمت به مردم فعالیت می‌کنند..
برادر بسیجی لک زایی افزود:تحقق نظام سلامت اداری در ادارات با هدف گسترش این نظام سلامت در جامعه از مهم‌ترین اهداف پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم است.. وی اصل مورد توجه درپایگاه مفاومت بسیج کارمندان اداره کل نوسازی وتجهیز مدارس را تکلیف گرایی برشمرد وبیان کرد:با داشتن روحیه تکلیف گرایی و اعتقادی می‌توانیم به نتایجی که به صلاح نظام و مد نظر رهبر معظم انقلاب است، برسیبم.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم (عج) اداه کل نوسازی وتجهیز مدارس استان با اشاره به این مطلب که امر به معروف ونهی از منکر یکی از شاخصه‌های یک کارمند بسیجی در جامعه امروزی می‌باشد تصریح کرد:کارمند بسیجی باید تکلیف گرا باشد و با انجام درست وظایف شرعی خود بستر را برای تشویق سایر همکاران فراهم و درحقیقت به الگوی حرکتی آنان تبدیل شود.
وی با اشاره به این مطلب که شهداءحق زیادی برگردن ما دارند وما باید در جامعه امروزی نسبت به جنگ نرم دشمنان در برابر تهدیدات و نقشه‌های شوم آن‌ها ایستادگی ومقابله کنیم تا دین خود را به شهداءاداکرده باشیم افزود:شهداء به ویژه شهداءقشر کارمند در جبهه‌های حق علیه باطل رسالت خود را به بهترین شکل ایفا کردند.
وی با تاکید براین مطلب که رسالت بسیج کارمندان معنویت افزایی، بصیرت بخشی وآگاه سازی افراد جامعه نسبت به نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب است اذعان کرد:این پایگاه با رصد به موقع تهدیدات دشمن با توجیه اعضای بسیج پایگاه مقاومت بسیج اداه کل تجهیز ونوسازی استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی ومذهبی در مناسبت‌های مختلف توانسته در رویا رویی با دشمنان خوب عمل کند.
لک زایی با تاکید بر این نکته که مهم‌ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب از سال ۷۷ تا کنون بحث شبیه خون فرهنگی، تهاجم فرهنگی بوده است بیان کرد:برگزاری حلقه‌های شجره تربیتی صالحین، نشست‌های نهضت روشنگری، برگزاری کلاس‌های اخلاق، برگزاری یادواره شهداءدر پایگاه ازمهم‌ترین اهداف این پایگاه به منظور مقابله ومبارزه با تهدیدات بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.
ارسال نظرات