معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:
معاون تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در بحث مسکن مهر روستایی و غیر روستایی تعداد ۳۶ هزار واحد آغاز به کار کرده که ۲۵ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.
کد خبر: ۸۹۱۱۲۱۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رئوف کاویانی با اشاره به اینکه ۲۱ گرایش در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی داریم، گفت: یکی از آن طرح ها، طرح روستا تعاون است که از ۵ هزار تعاونی روستایی در کشور تعداد ۵۴ تعاونی به استان کرمانشاه اختصاص داده شده است.

 

کاویانی گفت: توسط کمیته هایی که در استانداری برای این موضوع تشکیل شد تا کنون ۸۶ روستا مشخص شده که پس از بررسی های به عمل آمده روستاهای تائید شده معرفی خواهند شد.

 

وی افزود: در بحث مسکن مهر روستایی و غیر روستایی تعداد ۳۶ هزار واحد از ابتدای طرح تا کنون آغاز به کار کرده است که ۲۵ هزار واحد تا کنون تحویل متقاضیان شده است.

 

این مسئول ادامه داد: همچنین ۱۰ هزارواحد در حال ساخت است که تقریبا بالای ۷۰ درصد پیشرفت دارند.

 

کاویانی به مشکلات حوزه مسکن مهر اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از آن مشکلات توجیه نبودن مردم مبنی بر لزوم سهم آورده مسکن است.

 

معاون تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه همچنین ابراز داشت: عدم همکاری ادارات از جمله اداره (آب، برق،گاز و ...) بانکها، ثبت اسناد و ... سبب روند کند تحویل مسکن مهر به متقاضیان شده است.

ارسال نظرات