کارگاه افزایش جمعیت در راستای بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری درپایگاه های مقاومت بسیج خواهران دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۶۱۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، مسئول فرهنگی اجتماعی حوزه حضرت زینب (س) هدف از برگزاری این کارگاه را تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با عواقب کاهش جمعیت و نبود نیروی کار جوان در آینده و افزایش سن پیری در کشوردانست.

ربیعی گفت: در این کارگاه در ارتباط با نقش رسانه ها و فضای مجازی در تغییر رویکرد خانواده ها نسبت به فرزند آوری مطالبی توسط خانم جعفری استادیار حلقه های صالحین خواهرا عنوان شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در سال های گذشته خانواده ها به داشتن فرزند کمتر تشویق شدند که خطر آن امروز جامعه ما را تهدید می کند و جمعیت کشور ما رو به کهنسالی پیش می رود.داشتن تک فرزند از لحاظ اخلاقی و عاطفی نیزخطرات زیادی برای خانواده دارد از جمله نبودن روحیه ایثار و از خودگذشتگی در فرزند و بالا رفتن سطح توقعات فرزند می باشد .

در ادامه جعفری استادیار حلقه های صالحین خواهران در این برنامه در مورد نقشه های استکبار جهانی در مورد کاهش جمعیت مطالبی را بیان نمودند.

جعفری گفت:امروز باید در جامعه اهداف شوم کشورهای استکباری و آمریکا و اسرائیل را برای جوانان و جامعه تبیین کنیم و بیان کنیم که حضرت امام (ره) برای انقلابی که طراحی کرده بودند آن را فهمیده بودند و جامعه نیز ان را فهمیدند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سند 2030 ادامه داد: متاسفانه برخی از مفاهیم این سند در خصوص مطرح نشدن انقلاب و دین و جبهه و ارزش های اسلامی است و این حرکتی برای تحت تاثیر قرار دادن تربیت جامعه ما توسط یونسکو است.

جعفری بیان کرد: این سند به نوعی شرمندگی جامعه فرهنگی ایران است اما باید ما توجه کنیم که امام (ره) به رویکرد و افکار و منش خود جهان را تحت تاثیر قرار داد اما متاسفانه برخی به دنبال تحقق این سند هستند.

ارسال نظرات