فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

گازرسانی به 14 روستا در قالب اجرای پروژه‌ی صد دهستان نمونه مقام معظم رهبری

سردار محمد عبدالله‌پور از گازرسانی به 14 روستا و همچنین آب‌رسانی به 9 روستا در قالب اجرای پروژه‌ی 100دهستان نمونه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۴۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، استاندار گیلان و همچنین نماینده مردم املش در مجلس کلنگ احداث گازرسانی به 14 روستا و آب‌رسانی به 9 روستای مناطق ییلاقی شهرستان املش زمین زده شد.

سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: از مجموع اجرای پروژه صد دهستان نمونه در کشور با برخورداری از هدیه مقام معظم رهبری، سه دهستان دُرفک رودبار، حویق تالش و سمام در بخش رانکوه املش سهم گیلان است.

عصر چهارشنبه فرمانده سپاه قدس گیلان در املش گفت: در اجرای طرح دهستان نمونه 4 آیتم اشتغال و اقتصاد، بهداشت و درمان، زیرساخت‌ها و فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی در تمام روستاهای تحت پوشش با کمک مردم و مسئولین در مدت 4 سال رفع می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به این‌که دهستان سمام 25 شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: در فاز اول 3 خانه عالم در روستاهای گورج، لرود و موسی کلایه احداث و 4300 متر راه روستای تاریخی اُمام آسفالت و آب شرب کافی و بهداشتی ساکنان 9 روستا در دهستان سمام تأمین می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار