آیین افتتاحیه طرح هجرت بسیج دانش آموزی در اردوگاه شهید صفیان بلداجی با حضور فعال 70 دانش آموز دختر و پسر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۰۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین افتتاحیه طرح هجرت بسیج دانش آموزی در مكان اردوگاه شهید صفیان بلداجی با حضور فعال 70 دانش آموز دختر و پسر برگزار گردید.

محمدعلی سبکرو، فرمانده حوزه ضمن عرض خوش آمد گویی حضور دانش آموزان بسیجی فعال در عرصه های علمی و كارهای اجتماعی و فنی از حضور پر رنگ دانش آموزان در عرصه های طرح هجرت قدردانی کرد.

سبکرو در ادامه به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم مصرف تولیدات داخلی به معنای واقعی كامل تحقق پیدا كند باید فرهنگ مصرف تولید داخل در ذهن مرم جابیفتد و این نمی شود مگر با كار و تلاش شما دانش آموزان و فرهنگ سازی مناسب در بین اجتماع و خانواده هایمان كه می شود شروع این كارمان را از همین بحث كارهای طرح هجرت شروع نماییم.

در ادامه آقای عباس رفیعی به نمایندگی از اداره آموزش و پرورش منطقه بلداجی حضور دانش آموزان در این طرحها را به مثابه حضور آنان در میادین جنگ تشبیه کرد و افزود: دشمن منتظر این است كه ما دست از كار وتلاش برداریم، ولنگاری در جامعه به راه بیندازیم وآن وقت بر ما سیطره پیداكنند٬ پس باید مراقب باشیم و با گوشه كوچكی از تلاشمان در این طرحهای هجرت و خدمات رسانی به محرومان بتوانیم دشمنان را ناامید كنیم.

ارسال نظرات