سردار پاشا محمدی در یادواره 130 شهید عشایر مهدیشهر گفت: در دنیایی که صهونیست بین الملل خون ها را به ناحق می ریزد و در دنیا ظلم و ستم می کند تنها راه عزت و اقتدار جهاد، شهادت و هجرت از خود است.
کد خبر: ۸۹۱۲۰۹۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، علی پاشا محمدی در یادواره 130 شهید عشایر شهرستان مهدیشهر که در حسینیه شهدا منطقه ییلاقی جاش لوبار چاشم برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه قدرت و اقتدار ایران به برکت خون شهداست اظهار کرد: ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

وی افزود: ما فرزندان معنوی ولایت هستیم و در یادواره شهدا باید بصیرت آموزی کنیم.

پاشا محمدی با بیان اینکه ما به برکت خون شهدا از کوران انقلاب گذشتیم و امروز در اوج قدرت هستیم خاطر نشان کرد: در دنیایی که صهونیست بین الملل خون ها را به ناحق می ریزد و در دنیا ظلم و ستم می کند تنها راه عزت و اقتدار جهاد، شهادت و هجرت از خود است.

وی تصریح کرد: جوانان نسل امروز، شهید حججی ها و محمدی ها از پیشکسوتان نسل ایثار و شهادت هم جلوتر هستند، چون هجرت در راه خدا کردند و با مجاهدت و با اقتداری که در اسارت دشمن نشان دادند به فیض شهادت نائل آمدند.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با بیان اینکه این شهدا چون مومن بودند هیچ ترس و واهمه ای از دشمن نداشتند افزود: امروز در مجلس شهدا آمده ایم که بگوییم ،شهید رهرو می خواهد نه عزادار، اندیشه شهید را باید ترویج کنیم نه مزار شهیدان را.

وی با اشاره به فعالیت های بسیج عشایری عنوان کرد: بسیج عشایری در کنار اقشار بیست گانه ،توفیقات خوبی با 150 حوزه و 2هزار پایگاه با 500 هزار نیروی بسیجی عشایر داشته و امروز در میدان اقتصاد مقاومتی کار می کند.

پاشا محمدی با توجه به حضور وزیر در استان و عدم حضور مسئولین در یادواره شهدا جهت حضور کمرنگ مسئولین در برنامه ابراز نارضایتی کرده و گلایه مند شدند.

سردار آبنوش جانشین اسبق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد مسائل روز و قدرت علمی مردم ایران ایراد سخن نمود.

وی همچنین در خصوص اهمیت و جایگاه شهیدان و برگزاری یادواره شهدا مطالبی را بیان نمود.

ارسال نظرات