خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی بسیج در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج عنوان کرد

باشگاه خبرنگاران بسیج یک آموزشگاه واقعی در تربیت کادر رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی/ هر ایرانی می تواند عضوی از این باشگاه باشد

معاون روابط عمومی سازمان بسیج گفت: این همایش ملی را در روز مبارزه با استعمار انگلیس برگزار کردیم تا مبادا برخی تدبیرها به بهانه‌ی واهی امید، ما را از جنایت روباه خبیث و پیر جزیره بریتانیا دور نماید.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۰۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج ، اسماعیل احمدی در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج گه صبح امروز در سالن بصیرت لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد با اشاره به جمله ماندگار«بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آنرا همه‌ی مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند» که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی آن را بیان کردند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نیز بسیج را کلید طلیی حل بسیاری از مشکلات آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی خوانده‌اند و هم اکنون که در همایش ملّی باشگاه خبرنگاران بسیج حضور داریم، هزاران بسیجی در حال خدمت به این انقلاب هستند.

وی ادامه داد: جمعی از بسیجیان سلحشور در جبهه مقاومت در نبرد نهایی با نظام سلطه و تکفیر هستند، ده‌ها هزار بسیجی عاشق در زیارت گاه‌های شهیدان سرافراز به سرزمین های نور و عاشقی هجرت کرده‌اند و هزاران بسیجی جهاد خدمت رسانی را پیشه‌ی خویش ساخته و در خدمت به ولی نعمتان انقلاب مصداق «السابقون السابقون ... اولئک المقربون» گردیده اند.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به تلاش و کوشش بسیجیان برای تحقق اقتصاد مقاومتی و پیروزی در جنگ تمام عیار اقتصادی اشاره کرد و گفت: نمی توانم از ده‌ها هزار پایگاه عاشقی بسیج یاد نکنم که اینک در طرح جوانه های صالحین، دغدغه‌ی تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان، از صدها اردوی زیارتی و سیاحتی تا کلاس های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، برنامه های متعددی دارند.

وی با بیان اینکه مجاهدت بی وقفه‌ی بسیجیان کوی و محلات را که همین ساعت در حال پیگیری یادواره‌ی شهدای مسجد و محله شان هستند را نمی توان فراموش کرد، تصریح کرد: روابط عمومی بسیج باید چگونه رسانه ای داشته باشد تا بیش از این شرمنده‌ی جهاد بی مثال و ایثار بی بدیل و فداکاری بی نظیر بسیجیان نگردد و تمامی این جلوه‌های اخصلاص را منعکس کند؟

احمدی ادامه داد: بنده در 28 آبان ماه 1391 که عهده دار مسئولیت روابط عمومی بسیج شدم، اعلام کردم که اگر روابط عمومی بسیج هزار نیرو هم داشته باشد، یارای انعکاس و انتشار فعالیت های بسیج و بسیجیان را نخواهد داشت.

وی در تشریح راه حل این موضوع گفت: اگر تفکر و تشکل بسیج، نسخه ی شفا بخش تمام مشکلات و موانع داخلی و خارجی نظام است که قطعا همینطور است، بی شک تنها راه حل برای ترویج اقدامات بی شمار بسیج نیز خود بسیجیان هستند، بر همین اساس «باشگاه خبرنگاران بسیج» را ذیل خبرگزاری مردمی بسیج به طور رسمی در سال 1395 راه اندازی نمودیم تا به مدد الهی و لطف شهداء تبدیل به بزرگترین باشگاه خبری در دنیا گردد که متعهدین و متخصص ترین ها را در خدمت انتشار مجاهدت بسیجیان جذب کرده و ارزش ها را در داخل، حاکم نموده و الگوی بی بدیل این شجره طیبه را به جهانیان معرفی نماید.

رییس همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج افزود: با همت مسئولین روابط عمومی سپاه های استانی طی یکسال گذشته شاهد ثبت نام 7751 بسیجی در سامانه ی باشگاه خبرنگاران بسیج، از 800 برادر و خواهر اهل تسنّن تا 498 خبرنگار بسیجی دارای مدرک عالیه تحصیلی دکترا و کارشناسی ارشد، از 670 دانش آموز تا 156 طلبه بودیم که البته این آغاز راه است و باید تا تحقق شعار 
«هر بسیجی، یک خبرنگار» کار پیش برود.

وی ضمن اعلام خبر رونمایی از کامل ترین نرم افزار خبرنگار شهروندی در این همایش، اظهار داشت: این نرم افزار رونمایی می شود تا هر ایرانی که برای استقلال و آزادیِ جمهوری اسلامی می اندیشد و عمل می کند بتواند عضوی از این باشگاه باشد. نرم افزاری که آموزش را به روش های جدید به خدمت گرفته و با تولید 40 انیمیشن ساده، خبرنویسی را به مخاطبین آموزش می دهد و آزمون هایی سراسری نیز هر 3 ماه، مقوّمِ این فراگیری است تا هدف اصلی خبرگزاری بسیج یعنی ترویج گفتمان ولایت و اشاعه ی تفکر و تشکل بسیج محقق گردد.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج خاطرنشان کرد: بی شک باشگاه خبرنگاران بسیج همچون تشکیلات فراگیر بسیج باید مردمی اداره شده و از ظرفیت های موجود که بسیار فراوان است بهره بگیرد و فی النهایه این باشگاه بزرگ می تواند امید تمام رسانه های کشور برای تشکیل یک آموزشگاه واقعی در تربیت کادر رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی باشد که هر چه جلوتر رود آثار ارزنده و دستاورد های ارزشمند آن بیش از پیش نمایان می گردد.

وی در پایان به همزمانی برگزاری این مراسم با سالروز رییسعلی دلواری اشاره کرد و گفت: این همایش ملی را در سالروز شهادت این عامل مجهاد برگزار کردیم که به نام روز مبارزه با استعمار انگلیس نامگذاری شده است تا مبادا برخی تدبیرها به بهانه‌ی واهی امید، ما را از جنایت روباه خبیث و پیر جزیره بریتانیا دور نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها