خبرهای داغ:
فرمانده حوزه فاطمه الزهرا(س) رزن از برگزاری اردوهای ۷ روزه جهادی حوزه فاطمه الزهرا(س) در روستاهای محروم شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۳۱۱۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

برگزاری اردوهای ۷ روزه جهادی حوزه فاطمه الزهرا(س) رزنمعصومه رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: اردوهای هفت روزه جهادی حوزه فاطمه الزهرا(س) سپاه ناحیه رزن برگزار شد.

وی افزود: این اردوها در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی و همچنین توسعه مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه فاطمه الزهرا(س) رزن عنوان کرد: تشکیل کلاس‌های اخلاقی، علمی و تقویت و کمک به درس دانش‌آموزان و آموزش صنایع دستی از قبیل نمدبافی، عروسک‌بافی، شبه قالی و خیاطی از دیگر برنامه‌های اجرایی این اردوها است.

وی ادامه داد: همچنین آموزش قرآن و شعرهای قرآنی و احکام و مشاوره پزشکی بانوان، قرائت دعای عرفه و آموزش آشپزی و نشست‌های اخلاقی و روشنگری نیز در روستاهای آب باریک گلستان وهمچنین چالبقا برگزار شد.

رضایی با اشاره به حضور 200 نفر از کودکان و بانوان در این کلاس‌ها تصریح کرد: در این اردوها از مربیان بسیجی نیز در آموزش و تدریس استفاده می‌شد که با استقبال خوبی در روستاهای محروم  مواجه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات