مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین آبروی محله شهر آقکند به نام شهید لطفی امنیت و آبادانی کشور را مرهون شهدا دانست و گفت: دشمن تلاش دارد جوانان را از خط ولایت، انقلاب و شهدا جدا کند ولی جوانان ما واقفند که کشور مدیون شهداست چه شهدای دوران دفاع مقدس همچون «شهید لطفی» و چه شهدای مدافع حرم همچون «شهید حججی».
کد خبر: ۸۹۱۳۹۲۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در ادامه با یادآوری دهه امامت و ولایت، به تشریح ماجرای غدیر و نحوه و علت وقوع آن پرداخت و اظهار کرد: تکمیل رسالت و همه سختی ها و مرارت هایی که پیامبر(ص) در طول دوران 23 ساله تبلیغش به جان خریده بود، منوط به ابلاغ ولایت و معرفی مقام امامت و جانشینی پس از خود به مردم بود و ابلاغ ولایت موجب یاس دشمن شد.

   وی ولی فقیه را نماینده تام الاختیار امام زمان(عج) دانست و اعتقاد به جایگاه ولایت را اعتقاد به امامت و نبوّت قلمداد کرد و افزود: همه ما امروز موظفیم با حمایت و پیروی از ولایت فقیه، لبیک گوی پیام رسول الله در غدیر باشیم.

    حجت الاسلام امیرنژاد با بیان اینکه شهدا حقیقت ولایت و امامت را به خوبی درک کرده و سربازی خود به ولایت را در عمل به اثبات رسانیده اند، خاطرنشان کرد: امروز به برکت همین سربازان ولایت، درگیری مستقیم ما با آمریکا و اسرائیل به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهایمان انتقال یافته است.

ویژه برنامه آبروی محله با حضور جمع کثیری از مردم آقکند در مقابل منزل شهید غیبعلی لطفی برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه پیش از برگزاری این مراسم با همراهی جمعی از کارکنان سپاه، با خانواده شهید غیبعلی لطفی دیدار کرد.

ارسال نظرات