مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند در حاشیه بازدید از روند بازسازی واقعه عظیم غدیر خم، ولایت فقیه را استمرار حرکت اولیای الهی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۲۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

حجت الاسلام صفر تقی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تمرینات بسیج هنرمندان را از لحاظ محتوایی و آماده سازی محل بازسازی واقعه غدیر را خوب ارزیابی کرده و گفت: در زمانه‌ای که دشمنان با همه توان به دنبال از بین بردن باورها و ارزش‌های اسلامی جامعه و نسل جوان ما هستند باید جایگاه غدیر و مسئله جانشینی امیرالمؤمنین(ع) را برای جوانان تبیین و آن ها را به مطالعه کتبی واقعه غدیر تشویق و بتوانیم با اجرای یک برنامه خوب و عالی دین خود را نسبت به نظام و اسلام ادا کنیم.

وی اظهارداشت: این واقعه بزرگ و مبارک تاریخ اسلام دارای ابعاد فراوانی است و نظر به اهمیت آن ممکن است سئوالات فراوانی برای مسلمانان به خصوص برای جوانان که با این فصل از تاریخ اسلام مواجه می شوند، در زمینه های مختلف پیش آید، برای همین با اجرای زنده بازسازی واقعه غدیرخم در مرند به سهم خود می توانیم جلوی زمینه و پیدایش برخی از شبهات را بگیرم و اصل واقعه غدیر خم را برای احاد مردم تبیین کنیم.

واقعه غدیرخم در مرند، 17 شهریور ساعت 17عصر در محل ورودی این شهرستان روبروی پارک دانشجو به همت ستاد بازسازی غدیر خم بازسازی می شود.

ارسال نظرات