اولین جشنواره شهرستانی مالک اشتر سپاه ناحیه کیار در مسجد حضرت ابوالفضل (علیه السلام ) شلمزار برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۳۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این جشنواره که با کارکنان سپاه ناحیه کیار و فرماندهان و شوراهای حوزه و پایگاه های این شهرستان برگزار شد، فرمانده سپاه ناحیه کیار گفت: جشنواره مالک اشتر به منظور تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در جهت رشد فرماندهان و مسئولین برای بهبود ارتقاء سطح کیفی سپاه برگزار گردیده است.

سرهنگ دوم پاسدار حسن بهرامی با بیان فضائل و شخصیت مالک اشتر، علت نامگذاری این جشنواره را به نام مالک اشتر؛ ویژگی های بارز این سردار بزرگ سپاه اسلام از جمله؛ ولایتمداری و تبعیت ایشان از مولا علی ابن ابیطالب (علیه السلام) در همه احوالات و شرائط و دشمن شناسی و جریان شناسی مالک بیان کرد.

همچنین حجت الاسلام محسن قربانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار ضمن تبریک و بیان فضائل عید غدیر گفت: مصیبت هایی که بر سر امت اسلام در طول تاریخ آمده به خاطر فراموش کردن غدیر و کنار گذاشتن حضرت امیرالمومنین علیه السلام  از خلافت بوده است .

وی ضمن اشاره به حدیث امام صادق (علیه السلام ) گفت: بزرگترین عید مسلمانان و شیعیان عید غدیر است که باید بیشتراز  دیگر اعیاد گرامی داشته شود .

در پایان این برنامه با اهداء لوح تقدیر از رده های برتر جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه شهرستان کیار تجلیل شد.

ارسال نظرات