مسئول تایید صلاحیت و نظارت سپاه ناحیه نهاوند:

انقلابی‌گری با داد و فریاد نیست

مسئول تایید صلاحیت و نظارت سپاه ناحیه نهاوند گفت: انقلابی‌گری با داد و فریاد نیست و با سعی و تلاش و عقلانیت و منطق به وجود می‌آید با تعصب کورکورانه به دست نمی‌آید.
کد خبر: ۸۹۱۴۵۶۰
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

انقلابی‌گری با داد و فریاد نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محسن قاسمی امروز در گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگ نهادی کارکنان سپاه ناحیه نهاوند در جمع سربازان و کارکنان سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: در سال ۶۱ هجری طیف‌های مختلف افراد با امام حسین(ع) برخورد داشتند که در شب عاشورا یک هزار و ۱۲۸ نفر از یاران امام از ایشان جدا شدند و در نهایت ۷۲ نفر در رکاب امام(ع) باقی ماندند و به شهادت رسیدند.

وی ولایت و انگیزه را دو خصوصیت اصلی یک مسلمان دانست و گفت: یاران امام حسین(ع) این دو خصوصیت را همواره داشتند و به خاطر همین بود که از راه راست منحرف نشدند، در انقلاب اسلامی نیز نمونه‌ای از این افراد دیده می‌شدند پس اگر افراد درون را منقلب کنند.

مسئول تایید صلاحیت و نظارت سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه مسلمان واقعی در راه سعادت گام می‌گذارد، گفت: راه سعادت یکی است و آن هم صراط مستقیم است و اگر کسی در راهی غیر از این گام بگذارد به گمراهی رفته و هرکس درون را منقلب کند خود به خود در مسیر سعادت می‌افتد.

وی افزود: انقلاب اسلامی زمان و مکان ندارد و در هر کجا که باشیم باید نقش خود را به خوبی انجام دهیم همان گونه که برای پیروزی انقلاب تلاش کردیم .

قاسمی با اشاره به منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص سپاه و بسیج تصریح کرد: این انقلاب با این عظمت و خصوصیت بازویی دارد که سپاه است.

وی با بیان اینکه بازوی سپاه نیز بسیج است، عنوان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که این بازوان توانمند را از انقلاب بگیرند بنابراین تلاش کنید این بازوان توانمند قدرتمندتر شود و جلوی این کار دشمن گرفته شود .

مسئول تایید صلاحیت و نظارت سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به ویژگی‌های ارزشی یک پاسدار گفت: فصل الخطاب قرار دادن تدابیر مقام معظم رهبری، عمل به فرامین ایشان، صداقت در گفتار و رعایت بیت‌المال و مراقبت از آن، از جمله این ویژگی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: انقلابی‌گری با داد و فریاد نیست و با سعی و تلاش و عقلانیت و منطق به وجود می‌آید نه با تعصب کورکورانه.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار