رئیس عقیدتی سیاسی پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی در نشست غدیر در مسجد مراغه گفت: فرهنگ غدیر و ولایت چراغ هدایت برای نجات انسان هاست.
کد خبر: ۸۹۱۴۶۵۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی پورمحمد افزود: ولایت و امامت آخرین نعمتی است که در اسلام برای امت اسلامی از سوی خداوند برای نجات و رهایی انسان ها از تباهی و انحراف نازل شده است.

فرهنگ غدیر و ولایت چراغ هدایت برای نجات انسان هاست

وی با بیان اینکه حفظ عزت، سعادت و اقتدار جامعه اسلامی همواره به واسطه تبعیت از ولایت، امامت و رهبری ولی فقیه بوده است، اظهار کرد: مشروعیت نظام مقدس اسلامی به وسیله ولایت فقیه بوده که برگرفته از فرهنگ غدیر و ادامه راه ائمه معصومین (ع) است.

حجت الاسلام پورمحمد با تاکید به اینکه اگر ولایت در جامعه حاکم نباشد، تفرقه در آن حاکم خواهد شد اضافه کرد: ولایتمداری عاملی مهم در حفظ و ایجاد وحدت و انسجام بین آحاد ملت است.

وی افزود: در کشوری که پرچم ولایت و رهبری نباشد، دشمن به سهولت می تواند به ارکان آن نفوذ کرده و موجب تضعیف و تزلزل در بنیان آن جامعه شود.

حجت الاسلام پورمحمد ادامه داد: امنیت امروز ایارن اسلامی به واسطه وجود ولایت فقیه در راس آن و تبعیت همه نیروهای مسلح و آحاد ملت آگاه و ولایی کشورمان از منویات ایشان در برابر تهدیدهای دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است.

وی بیان کرد: فرهنگ و اقتصاد مبتنی بر آموزه های اسلامی، بهترین نوع و قوی ترین نوع هدایت بشری بوده و حرکت در مسیر آن، موجب رشد و بالندگی جامعه خواهد بود.

رئیس عقیدتی سیاسی پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نظام سلطه در عصر حاضر با بهره گیری از ابزار فرهنگ رسانه در جهت ضربه زدن به ارزش های اسلامی و بنیان خانواده ها بوده و بهترین عامل برای ایستادگی و مقابله با این هجمه ها، تمسک به ریسمان وحدت الهی و ولایت است.

ارسال نظرات