نماینده دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی مساجد را کانون توحید و تربیت و اصلاح جامعه دانست.
کد خبر: ۸۹۱۴۸۵۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین مروی در آئین افتتاحیه ۷۵ مسجد استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: گستره زمین از مسجد آغاز شد و معراج پیامبر از مساجد آغاز گردیده است.

وی با بیان اینکه مساجد از اهمیت و جایگاه بالا برخوردار است عنوان داشت: این مکان نورانی مرکز تحول و تربیت انسان است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پیامبر به هر شهری که وارد می‌شدند مسجد بنا می‌کردند خاطرنشان کرد: همه عالم متعلق به خداوند است و مالک همه موجودات پروردگار است اما خدا بخش‌هایی از زمین را به خود اختصاص داده است و آن مساجد هستند که این مهم اهمیت این مکان الهی را نشان می‌دهد.

نماینده دفتر مقام معظم رهبری مدظله العالی ادامه داد: مساجد محل تربیت و تامین نیروی ۸ سال دفاع مقدس بوده است و با وجود مساجد و تلاش‌هایی که در این مکان‌های ارزشمند انجام شد ما به پیروزی در انقلاب و دوران دفاع مقدس دست یافته ایم.

حجت الاسلام مروی تصریح کرد: اگر فرهنگ اصیل اسلام در دوران پیامبر را ادامه می‌دادیم امروز شاهد کمبود مسجد را در جامعه شاهد نبودیم.

وی با بیان اینکه ساخت مسجد یک مسئله است مهم گفت: فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ مسجد مسئله دیگری است که باید به آن پرداخت چرا که مساجد کانون توحید‌، اصلاح جامعه و تربیت هستند.

ارسال نظرات