امام جمعه اردبیل در میانه:

پیام غدیر؛ پیام وحدت و یکپارچگی است

نماینده ولی فقیه در اردبیل در آیین گرامیداشت غدیرخم در مسجد جامع میانه با بیان اینکه پیامبر(ص) و ائمّه اطهار(ع) برای تکه تکه کردن امّت نیامده اند و از تفرقه و اختلاف گریزانند، گفت: پیام غدیر؛ پیام وحدت و یکپارچگی است.
کد خبر: ۸۹۱۴۹۴۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله سیدحسن عاملی افزود: اگر علی(ع) نبود، کلاف امّت اسلامی از هم می پاشید و دین اسلام برچیده می شد.

وی ادامه داد: دین و مفاهیم اسلام بدون وجود ولایت به یغما می رود و مورد غارت قرار می گیرد.

  آیت الله عاملی معرفی علی(ع) به عنوان جانشینی پیامبر(ص) در روز غدیر را پایه گذاری نظام سیاسی جامعه بر مبنای عالت اجتماعی و نجات انسان ها از بندگی و بردگی دانست و اظهار کرد: علی(ع) آمده بود تا شاخصه های یک حکومت آرمانی عدالت محور را در جامعه تبیین و ترسیم کند.

   وی با تاکید بر اینکه پیامبر علاوه بر معرفی ایشان در غدیر، کتاب الهی و عترتش را به عنوان امانت به مردم سفارش نمود، تصریح کرد: قرآن و اهل بیت؛ مرجعیت علمی اسلام است و هرگز کهنه نشده و مورد تحریف قرار نمی گیرند.

  آیت الله عاملی مردم را به بصیرت در برابر دشمنان داخلی و خارجی دعوت کرد و از آنان خواست در برابر برده داری و بت پرستی های معاصر، ابراهیم وار وارد صحنه شویم و با حفظ وحدت حول محور ولایت که همانا پیام غدیر حفظ وحدت و ولایت است، در برابر استکبار جهانی بایستیم.

آیین گرامیداشت عید غدیرخم در مسجد جامع میانه و با حضور صدها نفر از خواهران و برادران بسیجی، عموم مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد و مردم در بارگاه ملکوتی امامزاده اسماعیل(ع) حاضر شده و بیعت خود با مولای متقیان و ولایت فقیه را تجدید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار