خبرهای داغ:
یکی از روحانیون کلیبر در جمع بسیجیان پایگاه شهید مفتح این شهرستان گفت: کسی می تواند نقش رهبری و ولایت را در جامعه ایفا کند که از همه جهات نسبت به دیگران اولی تر باشد و انتصابش از سوی خداوند متعال باشد.
کد خبر: ۸۹۱۵۲۷۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حجت الاسلام جعفری به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره و بیان کرد: در جامعه بشری به دو دنیای کفر و دنیای اسلام تقسیم شده و این دو از آغاز تا روز قیامت در مقابل هم خواهند بود ولی هدایتگر دنیای اسلام ولایت است که در اصل انتصابش از جانب خداوند بوده و شروع این انتخاب پسر از پیامبران روز غدیر است.

وی افزود: اگر مسلمانان گوش به فرمان ولایت فقیه باشند و از ایشان پیروی کنند و در راهی که ولی فقیه تبیین کرده حرکت کنند از گزند و آسیب های دشمنان و دنیای کفر در امان خواهند ماند.

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: ولایت فقیه پایه و اساس دین اسلام بوده و هر کسی خود را شیعه و مسلمان می داند باید ولایت پذیر و ولایت مدار باشد چراکه هدایت جامعه را بر عهده ولایت است و پیامبر پس از خود به دستور خداوند حضرت علی(ع) را که از همه نظر لایق داوری و رهبری جامعه اسلامی را داشت و اولی تر بود برای جانشینی خود تعیین کرد تا ارکان جامعه اسلامی بهم نریزد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها