در پی فاجعه قتل عام و نسل کشی مسلمانان توسط بودائیان افراطی با حمایت استکبار و صهیونیزم در سکوت مجامع بین المللی، که زنان و کودکان را با فیع ترین اشکال بدتر از دوران جاهلیت سر بریده و یا به آتش و خون می کشند مردم غیور و حامی مظلوم رامسر همچون همه مردم دیار مازندران و میهن اسلامی ضمن اعلام سردادن فریاد دادرسی جوامع بین الملل بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۳۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
 
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هرکس صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند مسلمان نخواهد بود. پیامبر اکرم (ص)


  بیانیه مردم رامسر با این مقدمه  آغاز شد و در پایان خواسته های مردمی در قالب اشعار بیان شد.

متن آن بیانیه به این شرح است؛  مدت زمانی است که دنیای اسلام متأسفانه مشغول درگیری و جنگ های داخلی و نیابتی و درگیری بر سر قدرت سیاسی و... است؛

و در جای دیگر اقلیتی مظلوم،ستمدیده ومسلمان در "میانمار" هستند که در هیاهوی ماجراجویی های داعش در عراق و سوریه، در هیجان آغاز فصل لیگ های اروپایی و در سکوت کامل رسانه ای و خبری جهان اسلام و مدعیان دروغین حقوق بشر در طی چند سال گذشته بی رحمانه به فجیح ترین شکل ممکن قتل عام میشوند،هر روز مردانشان اعدام، زنانشان مورد اهانت ، کودکانشان سربریده و خانه هایشان سوزانده میشود.
میانمار که رهبر حزب حاکمش جایزه صلح_نوبل!دارد به راحتی حقوق بشر را زیر پا می گذارد و سازمان ملل و مدعیان دروغین و نمایشی حقوق بشر نه تنها سکوت کرده بلکه در این میانه ایران را به نقض حقوق اقلیت ها و... متهم می کنند.

متاسفانه وزارت خارجه جمهوری اسلامی حامی مظلومین نیز به پیام های توییتری بسنده کرده و به دنبال حل مسائل مهم و اساسی دنیا با توئیت و توئیتر است؛
مردم ایران به خصوص دانشجویان مسلمان خواستار واکنش هرچه سریعتر و قاطعانه تر به همراه نتایج عملی از وزارت خارجه نسبت به این نسل کشی هستند تا شاید, شاید گوشه ای از مظلومیت آن مردم به گوش جهانیان رسیده و التیامی بر دردهای فراوان و بیشمار آنها باشد.

کشتند و دریدند شکم های زنان را
گرگان میانمار و من انگار نه انگار
فریاد از این عصر تماشاگری مرگ
خورشید سر داد و من انگار نه انگار

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رامسر

ارسال نظرات