فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

دشمنان به دنبال ترویج اسلام‌هراسی و جلوگیری از گسترش اسلام هستند

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه اسلام هراسی و بد جلوه دادن دین مبین اسلام یکی از کارهای امروز دشمنان است، گفت: آنها از این می‌ترسند که مردم دنیا با دین سراسر نور اسلام آشنا شوند بنابراین می‌خواهند جلوی گسترش آن را بگیرند.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۰۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

دشمنان به دنبال ترویج اسلام‌هراسی و جلوگیری از گسترش اسلام هستندسرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت بیان داشت: عید غدیر خم عید الله اکبر است که حتی قبل از اسلام نیز اتفاقات مهمی در این روز رخ داده و برای مسلمانان گرامی است.

وی افزود: بعد از اینکه به پیامبر(ص) وحی شد که حضرت علی(ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کند، آن قدر این موضوع حائز اهمیت بود که طبق آیات قرآن خداوند به پیامبر(ص) فرمود اگر این کار را انجام ندهد رسالتش تثبیت نشده است و این نشان دهنده اهمیت این امر بود .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اهمیت موضوع ولایت و با بیان اینکه اگر کسی بعد از پیامبر(ص) نبود دین اسلام دچار مشکل می‌شد، افزود: مردم در آن زمان با حضرت علی(ع) بیعت کردند اما زر و زیورها و مسائل دنیوی باعث شد از مسیر اصلی منحرف شدند و به بیعت خود عمل نکردند.

وی گفت: اگر بیعت مردم پا برجا می‌ماند و حضرت علی(ع) و فرزندانش خلافت را در دست داشتند وضع دنیا اینگونه نبود، این دنیا مدینه فاضله می‌شد، اما بعد از انحرافات ایجاد شده ائمه معصومین(ع) را یکی پس از دیگری به شهادت رساندند .

ابراهیمی افزود: خداوند آخرین وصی پیامبر(ص) حضرت ولی عصر(عج) را در پرده غیبت نگه داشتند تا مردم به آن بلوغ برسند که هنگام ظهور آخرین ذخیره الهی از ایشان پشتیبانی کنند تا احکام الهی را در جامعه و دنیا پیاده کنند و مردم دنیا از آثار و برکات دینی اسلام بهره مند شوند .

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در دنیای کنونی هم قابیلیان و همان کسانی که همیشه پیرو شیطان بودند وجود دارند، ابراز داشت: آنها دنبال این هستند که در دنیا کشتار و خونریزی راه بیندازند و مردم دنیا را فریب دهند و نگذارند توجه مردم به دین خدا جلب شود و از این دین مبین بهره‌مند شوند .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه اسلام هراسی و بد جلوه دادن دین مبین اسلام یکی از کارهای امروز دشمنان است، گفت: آنها از این می‌ترسند که مردم دنیا با دین سراسر نور اسلام آشنا شوند بنابراین می‌خواهند جلوی گسترش آن را بگیرند .

وی با اشاره به سخنان امام راحل در پشتیبانی از ولایت فقیه افزود: باید در زمان غیبت پشتیبان ولایت مطلقه فقیه باشیم تا آسیبی به ما نرسد و نایب امام زمان(عج)  بتواند احکام اسلامی را در جامعه پیاده کند و اسلام را در جهان گسترش بدهد تا مردم به دین اسلام روی بیاورند و زمینه سازی برای ظهور آخرین وصی پیامبر(ص) صورت گیرد.

ابراهیمی با اشاره به قیام امام حسین(ع) و عاشورا گفت: در آن زمان نیز مردم با امام زمان(عج) بیعت کردند اما مانند غدیر به دلیل دنیادوستی، دنیاپرستی و ترس از جان و مال خود بیعت خود را شکستند و در واقعه عاشورا امام حسین(ع) را تنها گذاشتند و به شهادت رساندند و ذلت و خواری آن برای کسانی ماند که دنیا را به آخرت ترجیح دادند.

وی خاطرنشان کرد: هر زمانی امتی امام خود را پشتیبانی کرد آن امت عزیز می‌شود و هر زمان امتی امام خود را پشتیبانی نکرد به طور قطع آن امت ذلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار