مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه ملایر خبر داد
مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه ملایر از احداث پنج واحد مسکونی در مناطق محروم بخش جوکار به همت جهادگران بسیجی دانشگاه‌های ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۵۹۲۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

احداث 5 واحد مسکونی در مناطق محروم بخش جوکارسرهنگ محسن کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر در حاشیه اردوهای جهادی با بیان اینکه اردوهای یک، سه و 10 روزه جهادی دانشجویان بسیجی در حال برگزاری است، اظهار داشت: امسال اردوهای جهادی با همکاری دانشگاه‌های سطح شهرستان ملایر در بخش جوکار برگزار شد.

وی افزود: در این اردوهای جهادگران بسیجی اقدام به احداث پنج واحد مسکونی در مناطق محروم بخش جوکار کرده‌اند که در حال حاضر مشغول فعالیت هستند.

 مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اعتبارات این اردوهای جهادی گفت: سرمایه اصلی خود این جوانان هستند که مشغول فعالیت هستند، همچنین خیرینی که در بخش جوکار ساکن هستند با کمک‎های مادی و معنوی خود یاریگر این جهادگران بسیجی بوده‌اند.

وی اعتبارات این پروژها را حدود 30 میلیون تومان برآورد کرد و گفت: 10 میلیون تومان این اعتبار از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت و مابقی توسط دستگاه‌های مختلف و خیرین جذب شده است که پنج واحد مسکن 60 متری برای محرومین احداث می‌شود .

کریمی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی در چندین بخش در اردوهای جهادی مشغول فعالیت هستند، افزود: بخش آموزشی، فرهنگی، دامپزشکی، عمرانی و... نمونه‌هایی است که هم اکنون در روستاهای کسب، ننج، قوزان و سنگ سفید و همچنین بخش ترک شرقی در حال اجرا است.

 وی تصریح کرد: در این اردوها 100 نفر از برادران و خواهران دانشجو فعال بوده و در حال خدمات‌رسانی عمرانی، آموزشی و فرهنگی در این مناطق هستند. 

مسئول بسیج دانشجویی سپاه ناحیه ملایر با تشریح عملیات عمرانی این اردوهای جهادی اظهار داشت:  از این پنج واحد مسکونی برای افراد بی سرپرست و محروم دو واحد در روستای کسب، دو واحد در روستای عباس‌آباد و یک واحد در روستای کندلان در حال ساخت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات