خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری 16 عنوان برنامه کلی و 600 برنامه فرعی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه و حوزه‌های مقاومت شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۴۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

برگزاری 600 برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان همدانسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب در هم شکستیم.

وی افزود: تا آن روز کسی باور نمی‌کرد ملتی در مقابل استکبار شرق و غرب ایستادگی کند اما ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی ایستاد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: عامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس وحدت مردم و بالاتر از همه رهبری امام خمینی(ره) بود که با شجاعت تمام با دست خالی و بدون اتکا به هیچ کشوری و فقط با توکل بر خدا توانست بر دشمن مکار غرب و شرق بتازد تا آنان در تاریخ درس عبرت بگیرند.

وی با اشاره به دستاوردهای دوران دفاع مقدس ادامه داد: دشمنان فهمیدند که اگر ملت‌ها بخواهند، هیچ قدرتی نمی‌تواند بر آنان غلبه کند.

برزگر با بیان اینکه جوانان انقلابی ایران پرورش یافته مکتب عاشورا هستند، تصریح کرد: روز به روز عشق حسینی در دل جوانان ما شعله‌ورتر می‌شود و می‌رود تا کاخ‌های ظالمان عالم را در هم بکوبد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد: 16 عنوان برنامه کلی و 600 برنامه فرعی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه ناحیه همدان و حوزه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های سیای بصیرتی، مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه‌هایی از دستاوردهای دفاع مقدس، سرکشی از خانواده‌های شهدا و... از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات