خبرهای داغ:
در تعطیلات عیدغدیرخم امسال انجام شد؛

ثبت یک میلیون و 831 هزار تردد در محورهای مواصلاتی همدان

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت بیش از یک میلیون و 831 هزار و 364 تردد در ایام عیدغدیرخم سال جاری در محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۶۱۷۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

ثبت یک میلیون و 831 هزار تردد در محورهای مواصلاتی همدانسعید کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در ایام عیدغدیرخم سال جاری یک میلیون و 831 هزار و 364 تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان ثبت شده است.

وی عنوان کرد: اوج ترددهای ثبت شده در محورهای مواصلاتی استان همدان به ترتیب برای روزهای پنجشنبه ۱6 شهریورماه 635 هزار و 461 تردد، جمعه 17 شهریور ماه 577 هزار و 802 تردد و شنبه 18 شهریور ماه 618 هزار و 101 تردد بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان افزود: بیشترین تردد در محور همدان-تهران با ثبت 181 هزار و 376 تردد در روز شنبه 18 شهریورماه انجام شده است.

وی یادآور شد: میزان افزایش متوسط تردد در این ایام، نسبت به روزهای عادی 17 درصد افزایش داشته است.

کریمی با بیان اینکه میانگین متوسط سرعت وسائط نقلیه 83 کیلومتر بوده است، ابراز داشت: از مجموع ترددهای انجام شده در این مدت 166 هزار و 974 و به عبارتی 9 درصد سرعت غیرمجاز ثبت شده است.

وی با بیان اینکه به طور میانگین تردد ناوگان سنگین عبوری نیز در این مدت 10 درصد بوده است، اضافه کرد: زمان اوج ترافیک در این مدت ساعت 18 تا 19 بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مرکز مدیریت راه‌های استان علاوه بر اخذ آمار لحظه‌ای تردد، با استفاده از دوربین‌های نظارتی وضعیت ترافیک جاده‍ها و وضعيت فيزيكي محورها نيز بررسی و با هماهنگی پليس راه جریان ترافیک هدایت و کنترل مي‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار