معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری همدان با بیان اینکه به پشتوانه این مردم هشت سال دفاع مقدس سراسر رشادت و دفاع و از خودگذشتگی است گفت: همه در این افتخارآفرینی حضور داشتند.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۶۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

همه ملت ایران در افتخارآفرینی دفاع مقدس حضور داشتندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی اصغر ناظری‌پور امروز در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان همدان ضمن گرامیداشت سالگرد آیت اله مدنی و با بیان اینکه نقش ایشان در مبارزات مردم همدان غیر قابل انکار بود، اظهار داشت: 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی است که این شروع دوره جدیدی را به ما نشان داد.

وی گفت: برای حفظ ارزش‌ها و دین و اسلام باید تلاش‌های بسیاری انجام داد و کشور و انقلاب اسلامی را مصون و بیمه کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری همدان تصریح کرد: در برابر بسیاری از حوادثی که ما در طول تاریخ انقلاب شاهد آن بودیم، مبارزه با استبداد، ظلم، بی‌عدالتی و نابرابری و همچنین استقلال‌طلبی و عزت‌خواهی در خون و پوست مردم است و از جان آنها برخاسته بود و این ایثارگری در تاریخ کشور مشهود است.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی با فداکاری و سختی شکل گرفت و بسیار ساده لوحانه بود که با اجماع کشورهای دیگر و سایر قدرت‌های جهانی بتوان انقلاب مردم ایران و ندای حق طلبی آنها را از یاد برد.

ناظری‌پور با بیان اینکه به پشتوانه این مردم هشت سال دفاع مقدس سراسر رشادت و دفاع و از خود گذشتگی است و همه از نیروهای مسلح، ارتش و سپاه و همه اقوام تا اقلیت‌های دینی در این افتخارآفرینی حضور داشتند، گفت: ساده لوحانه است که تصور شود می‌توان با تکیه بر اختلاف دیدگاه در داخل، انقلاب  و نظام ما را با چالش روبرو کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه همه ارکان نظام موظف هستند براساس قانون اساسی عمل کنند، گفت: ایران و دفاع مقدس متعلق به همه است.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری همدان در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس بیان کرد: مراسم غبارروبی مزار شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا، پیاده‌روی و اجتماع عظیم هیئات مذهبی در باغ موزه و... از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: فضاسازی محیط توسط دستگاه‌های اجرایی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها بوده و همچنین برقراری امنیت مراسم برعهده نیروی انتظامی است.

ناظری‌پور تصریح کرد: براساس دستورالعمل ستاد نیروهای مسلح، مراسم سان و رژه بر عهده سپاه انصارالحسین(ع) گذاشته شده است که این مراسم ساعت هشت صبح در میدان باباطاهر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان اتوبوسرانی، اتاق اصناف، اکیپ چک و خنثی سازی، شهرداری، مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی و بیمارستان بعثت، امور برق همدان دو همه آمادگی این را دارند که در این مراسم همکاری کنند همچنین جایگاه اصحاب رسانه و صدا و سیما برای پوشش خبری باید مشخص شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات