معاون درمان وزیر بهداشت با اعلام اینکه دومین علت مرگ و میر در استان بیماری‌های سرطانی است، افزود:در بحث کاهش هزینه‌های درمانی باید توجه و برنامه‌ریزی شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۸۱۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزیر بهداشت در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار کرد: تغییر و تحولات ما را به یاد مرگ می‌اندازد و خدا را شاکریم که به ما توفیق خدمت در مقاطع بالاتر داده است.

معاون درمان وزیر بهداشت با اعلام اینکه بنده در حوزه درمان به سمت مراکز خصوصی نرفتم، بیان کرد: نمی‌خواهم کسانی که به این سمت رفتند را نهی کنم ولی بنده تلاش کردم به عنوان سرباز در این حوزه فعالیت کنم.

جان‌بابایی در ارتباط با اقدامات انجام شده وزرات بهداشت، افزود: هاشمی سرمایه ملی است و تحول اساسی در حوزه سلامت کشور با حضور ایشان انجام شده است.

وی با اعلام اینکه طرح تحول سلامت باید تلاش جدی در سطح کشور انجام شود، افزود: ممکن است در اجرای این طرح در استان مازندران نواقصی داشتیم ولی باید تلاش کنیم که این نواقص رفع شود.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه هیچ اقدامی بالاتر از تلاش صادقانه برای رفع مشکلات انسان نیست، افزود: نیت خیر و صادقانه باعث می‌شود که خداوند راه‌ها را برای انسان باز کند.

این مسؤول به اقدامات انجام شده در استان مازندران در حوزه‌های مختلف درمانی بیان کرد: تلاش کردم در مدت حضورم در دانشگاه زمینه رفع تامین نیازمندی‌های استان را فراهم کنم.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه دومین علت مرگ و میر در استان بیماری‌های سرطانی است، افزود: برای تامین دغدغه‌های درمانی زیرساخت‌های این بخش به خوبی تامین شده است.

معاون وزیر بهداشت با اعلام اینکه نگرانی بنده برای آینده دانشگاه بود، افزود: انتخاب سیدعباس موسوی به عنوان رئیس دانشگاه از اقدامات بسیار خوب وزیر بهداشت بود.

جان‌بابایی اضافه کرد: با انتصاب سیدعباس موسوی این نگرانی رفع شد و بنده معتقدم که نقایصی که بنده داشتم را رفع می‌کند.

وی با اعلام اینکه برای توسعه فعالیت دانشگاه نیاز به کمک و همراهی است، گفت: برای رشد دانشگاه باید به صورت تیمی کار شود و بنده درخواست دارم که در این زمینه همکاری شود.

معاون درمان وزیر بهداشت در پایان با اعلام اینکه در بحث کاهش هزینه‌های درمانی باید توجه و برنامه‌ریزی شود، گفت: همه باید برای رفع مشکلات مالی در جامعه تلاش کنند.

ارسال نظرات