خبرهای داغ:
بیانیه یازدهمین مجمع بسیج شهرستان ملایر با تأکید بر شتاب بخشیدن به حرکت‌های فرهنگی در مسیر تحقق ارزش‌های اسلامی قرائت شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۰۱۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

بیانیه یازدهمین مجمع بسیج شهرستان ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، یازدهمین مجمع بسیج شهرستان ملایر عصر امروز با حضور امام جمعه، رییس مجمع عالی، نایب رئیس اول و دوم و بسیجیان شهرستان ملایر برگزار شد.

در پایان مراسم نیز بیانیه‌ای با تأکید بر شتاب بخشیدن به حرکت‌های فرهنگی در مسیر تحقق ارزش‌های اسلامی قرائت شد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بیکران سزاوار خداوندی است که در استمرار حرکت انبیاء و رسالت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) که نهضت تاریخی سلاله پاکشان امام خمینی(ره) را با مقاومت جانانه مردم فداکار و ولایت مدار ایران اسلامی به پیروزی رساند و به پاس پیروی محض همه مردم به ویژه بسیجیان از ولایت فقیه و ایستادگی و شهادت طلبی و جانبازی آنان در دفاع از ارزش‌های الهی، نعمت بی بدیل رهبری عزیز، پیروزی‌های روزافزون را نصیب این ملت کرد. رهبری که بدون ذره ای عقب نشینی از مبانی، نهضت و انقلاب را از پیچ های خطرناک، فتنه‌های پیچیده و بحران‌های بزرگ با صلابت و عزت و اقتدار عبور داد و امت اسلامی را در مسیر تعالی پیش برده است.

اینک در ایام خجسته عیدالله الاکبر، عید امامت و ولایت، غدیر خم و در آستانه محرم سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین(ع) و تقارن آن با هفته دفاع مقدس درود و سلام بیکران خود را نثار ارواح همه شهیدانی می‌کنیم که برای اعتلای کلمه حق و دفاع از ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب،غیرتمندانه هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته و هوشمندانه به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی برخاستند که نمونه بارز آن شهید محور مقاومت اسلامی شهید سربلند و سرافراز «محسن حججی» است.

مجمع بسیج شهرستان ملایر ضمن ادای احترام به آحاد بسیجیان، دلسوزان و دغدغه‌مندان انقلاب عزیزاسلامی در همه نهادها و اقشار و تشکر از حضور با شور و شعور نخبگان و فرهیختگان صاحب نظر در یازدهمین مجمع شهرستان و با تاکید بر منویات و مطالبات حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) در حوزه فرهنگ و ایجاد زمینه همدلی و همفکری در سطح شهرستان و در راستای سیاست‌های کلی فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای شتاب بخشیدن به حرکت‌های فرهنگی در مسیر تحقق ارزش‌های اسلامی انتظارات خود را به این شرح اعلام می‌نماید.

  1. تقویت همگرایی و تحکیم وحدت ملی حیاتی‌ترین نیاز برای تداوم موفقیت ها و امکان پذیر کردن حرکت به سوی جامعه اسلامی است که تبلور آن در نامگذاری شعار سال توسط رهبر عزیز انقلاب اسلامی است.
  2. اصلی‌ترین رسالت مجموعه بسیج در این مرحله کمک به ارتقاء کیفی دولت اسلامی و تلاش گسترده و همه جانبه برای زمینه‌سازی فکری، فرهنگی و علمی و عملی فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است.
  3. حل مشکلات مردم، مهار تورم و تأمین معیشت و سلامت و حفظ و تعالی کانون خانواده و رشد صحیح جمعیت به ویژه حل مشکلات بیکاری و هموار ساختن راه اشتغال عزتمند جوانان و عموم مردم به دور از رقابت‌های سیاسی در صدر اهداف دولت محترم و کارگزاران نظام اسلامی باشد.
  4. مجمع بسیج شهرستان همه دلسوزان نظام مقدس اسلامی و همه دغدغه‌مندان رشد و تعالی فرهنگ اسلام ناب محمدی را دعوت به همراهی، همکاری، همدلی و تلاش همه جانبه برای کاستن از آسیب‌های اجتماعی مورد تاکید رهبر عزیز انقلاب اسلامی خاصه موضوع ازدواج آسان با هدف پیشگیری از آسیب‌هایی که خانواده ها و جوانان را مورد هدف خود قرار داده می‌نماید، و انتظار دارد در راستای تحقق این حرکت عظیم فرهنگی از هیچ تلاشی فروگذاری ننمایند.
  5. مجمع بسیج شهرستان ملایر ضمن محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه مسلمانان در میانمار، یمن و سایر نقاط عالم، از دولتمردان نظام اسلامی خواهان و خواستار دفاع همه جانبه از مظلومین و مسلمانان خاصه مردم مظلوم و مسلمان میانمار است که بی‌رحمانه توسط دولت و ارتش این کشور قتل عام می‌شوند. این خواسته بایستی در مجامع بین‌المللی به صورت جدی پیگیری و مطالبه شود.
  6. مجمع بسیج شهرستان ملایر، مردم فهیم، انقلابی و بصیر را به حضور گسترده در برنامه‌های محرم سرور و سالار شهیدان فرا می‌خواند و تقارن هفته دفاع مقدس را با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تقارنی مبارک برای پاسداشت شهیدانی می‌داند که در مسیر عاشورای خونبار حسینی برای تحقق ارزش‌های اسلامی خون سرخ خود را نثار مکتبی کردند که شجره طیبه آن با خون سرخ اباعبدلله الحسین(ع) آبیاری شده است.

در خاتمه این مجمع امید آن را دارد تا نخبگان، فرهیختگان، صاحب نظران و دلسوزان با ارائه پیشنهادات سازنده و راهگشا در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی در سطح شهرستان زمینه‌های تحقق فرامین مقام عظمای ولایت را محقق کنند و در همین راستا معتقدیم با عنایت به ظرفیت عظیمی که در شهرستان و همکاری و همدلی مسئولین عزیز وجود دارد زمینه تحقق این حرکت‌های ارزشمند در سطحی گسترده فراهم گشته و مجمع بسیج هم در راه کمک و تعامل با دولت اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات