فرماندار بجستان گفت: وجود مدافعین جوان حرم نشانگر آن است انقلاب صحیح به نسل جوان منتقل شده است و اگر این رزمنده‌ها و مدافعین امروز نمی‌بودند ما باید پذیرای داعش و تروریست‌ها در مرز‌های خود ایران بودیم، اما رشادت این جوانان دشمنان را به عقب راند و باعث و سند افتخاری برای ایران اسلامی شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۳۱۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین ابراهیمی صبح امروز در جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در محل سپاه نایه بجستان برگزار شد، دفاع مقدس را سند افتخاری برای نظام دانست و اظهار کرد: یکی از افتخارات ماندگار تاریخ دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس است و به تعبیر امام راحل این دوران یک دانشگاه بود و امروز اگر می‌توانیم از مشکلات و پیچ و خم‌های پیش‌رو عبور کنیم به برکت جانفشانی‌هایی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما انتقال صحیح این میراث ارزشمند به به نسل‌های آینده است. اگر می‌بینیم انقلاب تبدیل به درخت تنومند و ریشه داری شده است نتیجه زحمات نسل ۵۰ و قبل آن است که خودشان را وقف انقلاب و نظام کردند و کسانی که بعد از انقلاب برای حفظ نظام زحمت کشیدند.

وی تصریح کرد: نسل جدید و آینده هیچ شناختی نسبت به انقلاب و هیج درکی از سختی‌ها و مشقت‌های آن دوران ندارند، امروز کشور ما در تحریم به سر می‌برد، ولی در دوران دفاع مقدس تحریم توام با جنگ بود که شرایط را به مراتب سخت‌تر کرده بود و در آن زمان بود که دشمن از جنگ سخت نا امید شد و راه جدیدی برای مقابله با ملت ایران در پیش گرفت.

ابراهیمی ضمن اشاره به تهاجم فرهنگی اذعان کرد: همواره بعد از دوران دفاع مقدس ما در جنگ به سر می‌بریم و همراه با جنگ اقتصادی دشمن دست از جنگ فرهنگی برنداشت و امروز راه مقابله با این تهاجم فرهنگی احیا و زنده کردن فرهنگ ایثار و شهادت است و باید ارزش‌ها را پاسداشت تا این مسیر زمینه‌ای برای بیمه کردن نسل‌های آینده شود.

رئیس شورای اداری شهرستان بجستان عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور امام راحل و رشادت شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است. امروز اگر اطراف ایران پر از ناامنی است و ایران در بین این همه نا امنی به خود می‌بالد که از امنیترین کشور‌های دنیاست حاصل دانش آموختگی در دانشگاه ولایت، ایثار و شهادت است.

فرماندار بجستان جایگاه مدافعین حرم را رفیع دانست و تصریح کرد: وجود مدافعین حرم حاکی از این است که انقلاب را صحیح به نسل جوان منتقل شده است و اگر این رزمنده‌ها و مدافعین امروز نمی‌بودند ما باید پذیرای داعش و تروریست‌ها در مرز‌های خود ایران بودیم، اما رشادت این جوانان دشمنان را به عقب راند و باعث و سند افتخاری برای ایران اسلامی شد.

ابرهیمی در ادامه توصیف جایگاه مدافعین حرم اذعان کرد: امنیت امروز ما که به سبب آن راحت پشت میز‌های خود نشستیم و می‌نشینیم به برکت وجود مدافعین حرم است و این آرامش موجود را مدیون این بزرگواران هستیم، حال عده‌ای جاهل در داخل کشور که با بیان گفته‌هایی که منشا داخلی هم ندارد می‌خواهند گفتمانی را به راه بیندازند و کار ارزشمند مدافعین حرم را زیر سوال ببرند راه مقابله با این نوع تفکر این است ارزش‌ها را پاس بداریم و برایش ارزش قائل شویم.

فرماندار بجستان در پایان تاکید کرد: تعطیلی روز جمعه ۳۱ شهریور باعث کم فروغی حضور مسئولان در مراسم این روز نشود.
ارسال نظرات