به مناسبت روز صنعت چاپ

تجلیل از مدیران چاپخانه داران در شاهرود

به مناسبت روز صنعت چاپ، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود درنشستی که با مدیران چاپخانه های شهرستان داشت، از زحمات و تلاش آنها در عرصه چاپ و تبلیغات تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۹۱۷۵۳۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری درنشست مدیران چاپخانه داران دراتاق جلسات این اداره هدف از برگزاری این نشست را خدا قوت از زحمات یکساله مدیران و دیگر فعالین عرصه صنعت چاپ و تبلیغات عنوان کرد و افزود: شما عزیزان هستید که با تمام مشکلات صنعت چاپ را در شهرستان زنده نگهداشته اید.
وی گفت:: درشهرستان شاهرود صنعت چاپ و تبلیغات از سابقه و توانمند یهای بالایی برخورداراست و این توانمندی را دارد تا در تمامی زمینه‌های چاپی و ... خدمات با کیفیت بالایی را به مشتریان خود ارائه دهند که این یک کاربسیاربزرگ وارزشی برای شهرستان است.
آشوری افزود: اگرصنعت چاپ و تبلیغات درشهرستان ازسوی دستگاه‌ها و شرکت‌ها مورد حمایت قرار گیرد نقش بسیار مهمی دراشتغال، تولید سرمایه و اقتصاد خواهد داشت.
مدیران چاپخانه‌ها هم ضمن تشکرازبرپایی این نشست پیشنهادات خود در رابطه با کمبود‌ها، مشکلات و رونق هرچه بهترصنعت چاپ و تبلیغات در شهرستان مطرح کردند.
در پایان این نشست ازمدیران چاپخانه‌های شهرستان با اهدای لوح تقدیر وهدایایی تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات