فرمانده سپاه بانه از دوران دفاع مقدس عنوان گنجینه‌ای که مملو از رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان و ملت ایران است یاد کرد.
کد خبر: ۸۹۱۷۶۶۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ مصطفی سلیمانی در در دیدار با پرسنل کمیته امداد این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای از ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان است.

وی به رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: عزت و امنیت ملت ایران اسلامی مدیون و مرهون خون شهدا و دلیری‌های جانبازان و ایثارگران است.


فرمانده سپاه بانه با اشاره به نزدیک شدن هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور خاطرات تلخ و شیرین دوران جمگ تحمیلی دانست و گفت: نهادینه سازی آثار، ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس، تبیین درس‌ها و عبرت‌ها از جنگ تحمیلی و تبیین قدرت دفاعی کشور برگرفته از دوران دفاع مقدس در بازدارندگی تهدیدات دشمن است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس متعلق به به همه است ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست و این دوران حماسه آفرین نمایی واقعی از رشادت و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که با حضور خود زمینه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند.


سرهنگ سلیمانی مهم‌ترین وظیفه امروز را در قبال شهدا حفظ استقلال و آزادی و عزت انقلاب اسلامی دانست و افزود: در این راستا وظیفه ما این است که با درس خواندن و الگو قرار دادن شهدا در زندگی ادامه دهندگان راه آن‌ها باشیم و برای رشد و پویایی کشور و نظام تلاش کنیم و اجازه ندهیم که آنچه را آنان برایش خون دادند از بین برود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات