فرمانده سپاه خلیل‌آباد از برگزاری بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با هفته دفاع مقدس در خلیل‌آباد خبر داد و گفت: گل‌باران مزار مطهر شهدا، رژه موتوری، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و... ازجمله این برنامه‌هاست.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۷۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابوالفضل فتوحی ظهر امروز در نشست هماهنگی هفته دفاع که در فرمانداری خلیل‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام شهر کندر به بهترین نحو برگزار شد.

وی بابیان اینکه در این مراسم همه پای‌کار بودند و طبق بررسی‌هایی که صورت گرفت در بین مراسماتی که برگزارشده بود کم‌نظیر بود، خاطرنشان کرد: مراسم هفتگی زیارت عاشورا در جوار شهدای شهر کندر به‌صورت منظم برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم راه این شهدا را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه خلیل‌آباد با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس که از سی‌ویک شهریور آغاز می‌شود با هفته احیای امربه‌معروف و نهی از منکر و بازگشایی مدارس تقارن دارد، تصریح کرد: در هفته احیای امربه‌معروف چند برنامه وجود دارد که در خلال هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد:، چون شب اول محرم با آغاز هفته دفاع مقدس تقارن پیدا می‌کند طبق سنوات گذشته یادواره شهدای روستای مزده برگزار می‌شود.

فتوحی بابیان اینکه رژه ۳۱ شهریور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی لازم باید صورت گیرد تا حضور مردم در مراسم رژه ۳۱ شهریور باشکوه باشد.

وی با تأکید بر اینکه فضاسازی سطح شهرستان متناسب با هفته دفاع مقدس حائز اهمیت است، بیان کرد: فضاسازی هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان به‌گونه‌ای باشد که حال و هوای ایثار و معنویت را زنده کند.

این مقام مسئول در پایان هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ معنویت جبهه‌ها را به نسل سوم و چهارم انقلاب دانست و ابراز کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، همایش حلقه‌های صالحین، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک و رژه موتوری، برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا ازجمله برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می‌شود.
ارسال نظرات