خبرهای داغ:
سرپرست فنی مسابقات والیبال دومین جشنواره «شمیم خانواده»:

ورزش درس‌های آموزنده بسیاری در کنار خود دارد

سرپرست فنی مسابقات والیبال دومین جشنواره «شمیم خانواده» با بیان اینکه ورزش فقط توپ و کسب مقام نیست، گفت: ورزش درس‌های آموزنده در کنار خود دارد و کسانی موفق هستند که بتوانند این درس‌ها را خوب فرا بگیرند و تجربه وافی و کافی را کسب کنند.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۱۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

ورزش درس‌های آموزنده بسیاری در کنار خود داردفاطمه زندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده»  ۳۴ تیم والیبال حضور دارند که در چهار گروه و دو گروه ۸ تیمی و دو گروه ۹ تیمی قرار گرفتند.

وی گفت: با توجه به اینکه مقام‌های اول تا چهارم سال گذشته طبق قرعه در ۴ گروه قرار داده شدند، بر اساس قرعه‌کشی بازی‌ها انجام شده و از هر گروهی یک تیم بالا می‌آید و تیم برنده گروه «الف» با تیم برنده گروه «ج» و برنده گروه «ب» با برنده «و» با هم به صورت نیمه‌نهایی بازی می‌کنند و تیم‌های پیروز برای مقام اول و دوم و بازندگان برای کسب مقام سوم و چهارم به مصاف یکدیگر می‌روند.

سرپرست فنی مسابقات والیبال دومین جشنواره «شمیم خانواده» در خصوص برگزاری مسابقات تاکید کرد: نقاط قوت و ضعف وجود دارد و با توجه به کثرت تیم‌ها به خصوص تیم والیبال که تنها رشته توپی است و زمان کافی در اختیار این مسابقه قرار نگرفته برخی مشکلات به وجود می آید که چراکه با توجه به حضور ۳۴ تیم دو روز برای برگزاری مسابقات توپی کفایت نمی‌کند.

وی عنوان کرد: روز گذشته تیم اصفهان با قم بازی داشت که ۲ بر صفر اصفهان پیروز شد و در بازی فارس با البرز، ۲ بر صفر فارس به پیروزی رسید.

زندی ابراز داشت: امید است مسأله ورزش در سپاه با جدیت پیگیری شود و با برگزاری نشست با حضور افراد فنی و کارشناس قبل از برگزاری مسابقات دستورالعمل و موارد دیگر کارشناسانه تدوین شده و به استان‌ها ارسال شود تا مسابقات با کیفیت بهتری برگزار شود.

وی با اشاره به توجه سپاه به ورزش بانوان اضافه کرد: همیشه این بحث مطرح بوده که بانوان در عرصه‌های مختلف دوشادوش آقایان حضور داشته‌اند و به ویژه همسران پاسداران در زمان جنگ نیز پشت جبهه فعالیت می‌کردند، بنابراین این امر امروز نیز باید د درعرصه ورزش تقویت شود.

سرپرست فنی مسابقات والیبال دومین جشنواره «شمیم خانواده» تصریح کرد: یک ورزشکار خوب می‌تواند در مقابل شکست‌ها و پیروزی‌ها خود را کنترل کند و در مقابل شکست آستانه تحمل خود را بالا ببرد و در مورد پیروزی خود غره نشود و همه این موارد درس و در پرورش روحیات بانوان مؤثر است.

وی با بیان اینکه ورزش فقط توپ و کسب مقام نیست، گفت: ورزش درس‌های آموزنده در کنار خود دارد و کسانی موفق هستند که بتوانند این درس‌ها را خوب فرا بگیرند و تجربه وافی و کافی را کسب کنند.

زندی با اشاره به اهمیت ورزش بانوان و با بیان اینکه ورزش مقاومت زنان را در مواجه با مشکلات زندگی بالا می برد، خاطرنشان کرد: از مسئولین سپاه قدردانی می‌کنم که به فکر مسابقات ورزشی بانوان پاسداران بوده‌اند و امیدوارم این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات