شکست نتها تقدیری است که برای توطئه دشمنان نظام و اسلام رقم میخورد

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان گفت: دشمنان هر بار طرح و نقشه‌ای که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند، با شکست مواجه شده است.
کد خبر: ۸۹۱۸۳۳۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمود الله‌مرادی در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس و گرامیداشت هفته امربه‌معروف و نهی از منکر که با حضور مسئولان شهرستان در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مردم بیجار همیشه در کار‌های خیر پیش‌قدم و جلودار بوده‌اند و این تدین و اعتقاد به ارزش‌های اسلامی و دینی مردم این شهرستان را نشان می‌دهد.

وی گفت: شعار امسال ستاد احیای کردستان، «نهضت حسینی، وحدت کلمه، دفاع مقدس و امربه‌معروف و نهی از منکر» است.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه دشمنان هر بار طرح و نقشه‌ای که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی داشته‌اند، با شکست مواجه شده است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلیل شکست دشمنان «ولایت‌مداری، وحدت‌کلمه، ایثار و فداکاری مردم» در صحنه‌های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب با خلوص نیت از راه امام (ره) و دین و اسلاممان دفاع کردند، گفت: امروزه دشمنان از طریق جنگ نرم وارد می‌شوند و باید توسعه پایدار هم‌جهت با فرهنگ، کلنگ و تفنگ باشد.

الله‌مرادی افزود: «امربه‌معروف و نهی از منکر» به دنبال ترویج کار‌های نیک بوده و باید در همه بخش‌ها فعال و انجام شود و خوشبختانه فعال‌ترین تشکیلات ما در سطح استان در شهرستان بیجار است.

وی اظهار کرد: باید شورا‌های «امربه‌معروف و نهی از منکر» وارد بدنه مردم شوند و خودمردم نیز با این ستاد همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات