خبرهای داغ:
مدیر امور برق همدان یک خبر داد

اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت خط یکله قهاوند

مدیر امور برق همدان یک از برگزاری مانور مدیریت بحران اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت خط یکله قهاوند با حضور 30 اکیپ عملیاتی و پشتیبانی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۸۵۱۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

ذبیح الله عواطف فاضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مانور مدیریت بحران اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت خط یکله قهاوند اظهار داشت: این مانور با حضور مدیران و مسئولان، اکیپ‌های عملیاتی و پیمانکاران برق استان همدان برگزار شد.

وی افزود: مانور خط یکله در ‌راستای اصلاح، سرویس و نگهداری به خصوص کاورینگ کردن مقره‌های سوزنی برای پایداری مطمئن در شبکه اجرایی شد.

مدیر امور برق همدان یک تصریح کرد: در این مانور بیش از 100 کیلومتر خط فشار متوسط که در مسیر روستای یکله که با توجه به عوارض ناشی عوامل طبیعی و زیست محیطی در معرض اتصال و قطعی برق قرار داشتند با این اقدام هدفمند اصلاح شد.

وی ادامه داد: انجام این کار در سطح وسیع در حداقل زمان و کاهش انرژی توزیع نشده انجام شد که علاوه بر صرفه اقتصادی، رضایتمندی مشترکین را نیز در پی داشت.

فاضلی ابراز داشت: اصلاح این خط به طور معمول نیازمند 75 ساعت زمان طی ۲۵ بار فرمان قطع و وصل بود که با برنامه‌ریزی انجام شده در قالب مانور طی ۳ ساعت با کمترین اعمال خاموشی انجام شد.

وی عنوان کرد: در این مانور ۲۵ اکیپ عملیاتی و پنج اکیپ پشتیبانی از قبیل هلال احمر، آتش نشانی و خودروهای بالابر و جرثقیل و تدارکات طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار