خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۸۵۸۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در اسدآبادسرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه بزرگ فرهنگ ملت ایران اسلامی است.

وی افزود: مردم و نسل جوان ما باید بدانند که فرزندان این مرزوبوم با چه انگیزه واعتقادی توانستند با دست خالی در برابر استکبار جهانی بایستند و معادلات دنیا را برهم بزنند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: وقتی تاریخ دفاع مقدس را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان وقتی فهمیدند این انقلاب باعث از بین بردن منافع آنها در سطح منطقه و حتی جهان است در جلسات گوناگون به این نتیجه رسیدند که از طریق صدام حسین ملعون جلوی انقلاب اسلامی را با حمله به ایران اسلامی بگیرند.

وی ادامه داد: دشمنان نه تنها نتوانستند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند بلکه دفاع مقدس و جنگ تحمیلی باعث رویش‌های بسیاری برای ایران اسلامی و دستاوردهای خوبی در راستای اشاعه تفکر انقلاب اسلامی در سطح منطقه شد.

مرادی تصریح کرد: نسل جوان ما امروز باید این دستاوردهای دفاع مقدس را مطالعه کند و بداند آبرو و عزت ملت ایران اسلامی در گرو رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان و شهدای عزیز دفاع مقدس است که به فرمود حضرت امام (ره) « ما در جنگ توانستیم ابهت دوقدرت شرق وغرب را در هم بشکنیم».

وی با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس افزود: از دستاوردهای دفاع مقدس اعتماد به نفس و خود باوری نیروهای انقلابی و ارزشی بود که در تمام صحنه‌ها با توجه به تحریم‌های دشمن حتی در موضوعات کوچک و ناچیز نظامی بتوانیم در مقابل تهدید و حملات قریب به ۳۸ کشوری که به صورت مستقیم وغیر مستقیم صدام را حمایت می‌کردند ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد اضافه کرد: حتی در پایان جنگ، عملیات‌های دفاع مقدس در برخی از موضوعات نظامی به عنوان متون اصلی در کلاس‌های جنگ‌های کلاسیک الگو شد.

وی ادامه داد: امسال با تقارن هفته دفاع مقدس و هفته امربه معروف و نهی ازمنکر و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در سطح شهرستان اسدآباد بیش از ۷۰ عنوان برنامه‌ متنوع که شامل ۳۰۰ مورد برنامه اجرایی است برگزار می‌شود.

مرادی ابراز داشت: از برنامه‌های شاخص این هفته می‌توان به برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله، با موضوع بازخوانی رشادت‌های رزمندگان اسلام و اهداف دفاع مقدس و حضور سخنرانان و پیشکسوتان در این مراسم، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و گردان‌های همیشه آماده بسیج در راستای ایجاد آمادگی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت، رژه خودرویی و حماسه پیاده‌روی گردان‌های بیت المقدس و امام حسین(ع) در سطح شهر برای ایجاد امنیت روانی برای مردم شهرستان و برنامه‌های گوناگون اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار