نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

پیگیر ثبت ملایر به عنوان شهر جهانی انگور هستیم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های نمایندگان مردم ملایر گفت: ما به دنبال ثبت ملایر به عنوان شهر جهانی انگور هستیم و مقدمات اداری آن انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۱۸۶۸۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

پیگیر ثبت ملایر به عنوان شهر جهانی انگور هستیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد کاظمی در مراسم اختتامیه جشن ملی مبل و منبت و جشنواره شیره‌پزی با اشاره به بحث افتتاح ایستگاه راه آهن در ملایر بیان داشت: در دوره ششم خواستیم ایستگاه راه آهن به جای همدان در ملایر افتتاح شود و این امر عملی شد.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکل آب شهرستان نیز سد کلان زده شد، افزود: از ابتدای سال 96 آب ملایر از این سد تامین می‌شود و عملیات اجرای تصفیه‌خانه آن نیز در حال انجام است .

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیری ثبت شهر ملی منبت از سال 95 آغاز شد، گفت: خواسته ما این است که شهر ملایر را با همراهی مردم و صنف مبل و منبت ملایر، به عنوان پایتخت جهانی منبت به ثبت برسانیم .

وی با اشاره به پیگیری‌های نمایندگان مردم ملایر افزود: ما به دنبال ثبت ملایر به عنوان شهر جهانی انگور هستیم و مقدمات اداری آن انجام شده است و روز گذشته شاهد برگزاری جشنواره «خوشه برتر» با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان بودیم .

کاظمی بیان اینکه امیدواریم به زودی ملایر را به عنوان شهر جهانی انگور به ثبت برسانیم، گفت: همچنین در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری بخش آنژوگرافی بیمارستان امام حسین(ع) خواهیم بود .

وی با بیان اینکه افتخار ما این است که مردمی با فرهنگ، باسواد، قدرشناس و باشعور داریم، اظهار داشت: دانشکده پیراپزشکی ملایر نیز به زودی به بهره برداری خواهد رسید و اخبار این افتتاح ها را از رادیو ملایر خواهیم شنید .

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنان کرد: امیدواریم بتوانیم بیش از پیش اسباب شادمانی و رونق اقتصادی را برای همشهریان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات