اجرای بیش از 100 برنامه در گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اسفراین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسفراین درآستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس از برگزاری بیش از 100 برنامه متنوع پایگاهی، حوزه‌ای و شهرستانی در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۳۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسيج؛ نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور معاون فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسوولین دستگاه‌های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ مهدی الهی راد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از ایثارگری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس قدردانی کرد و افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و زمان مناسبی برای ترویج فرهنگ دفاع از مرزهای اعتقادی در مقابل هجمه‌های فرهنگی است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس آیینه تمام نمای استقامت، ایستادگی، فداکاری، استقلال طلبی و استکبارستیزی و ایثار و شهادت ملت ایران در برایر استکبارجهانی است.

فرمانده سپاه ناحیه اسفراین از برگزاری بیش از 100 برنامه متنوع پایگاهی، حوزه‌ای و شهرستانی در طول هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و افزود: دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدارفرماندهان و بسیجیان با امام جمعه شهرستان، گلباران گلزار شهدا، به صدا درآمدن "زنگ مقاومت" همزمان با روز اول مهر در مدارس، برگزاری یادواره شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه های این هفته خواهد بود.

 

سرهنگ الهی راد بازسازی عملیات بیت المقدس 3 در محل پارک قائم گلزار شهدای گمنام را از برنامه های محوری شهرستان اسفراین بیان کرد.   

معاون فرماندار اسفراین نیز دراین نشست گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایستادگی های ملتی است که با دست خالی اما اراده ای پولادین در میدان مبارزه با استکبار شرق و غرب ایستادند و بعد از 8 سال دفاع جانانه پیروزمندانه ثابت کردند که با دست خالی می توان دنیا را به زانو در آورد.

وی گفت : دوران دفاع مقدس و دلاورمردی های رزمندگان امروز ما را در دنیا سربلند کرده است و فرهنگ جهاد و ایثار و فداکاری ملت ایران دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته است.

علی اصغر یحیی آبادی افزود: یکی از افتخارات بزرگ کشورمان دفاع مقدس است بطوریکه در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران اسلامی را از دست ندادیم و در این راه پر افتخار ده ها هزار شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر را تقدیم آرمان های مقدس نظام اسلامی کرده‌ایم.

ارسال نظرات