با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقداد مشهد و مسئولین نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات، همایش بصیرتی سربازان وظیفه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۶۷۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار ترشیزی فرمانده سپاه ناحیه مقداد مشهد در این مراسم که در حسینیه ثارالله پادگان شهدای بسیج برگزار شد، در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیروهای وظیفه این ناحیه گفت: نقش سربازان در پیشبرد اهداف نیرو‌های مسلح کاملا سازنده و مشهود است.

وی افزود: فرمانده معظم کل قوا به توانایی شما جوانان مومن و انقلابی ایمان دارند و شما جوانان و سربازان امانت الهی برای حاکمیت اسلامی هستید در جهت حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلابی اسلامی ایران که باید نعمت و قدر لحظات این دوران مقدس را دانسته و آن را یک فرصت بدانید که خاطرات تلخ و شیرین آن یک عمر با شما خواهد بود و از آن به نیکی یاد خواهید کرد.

در ابتدای این مراسم، مسئول نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات و نیز نیروی انسانی سرباز ناحیه در بیاناتی، گزارشی از وضعیت سربازان تحت امر ارائه کردند.

در پایان، برادران وظیفه به صورت چهره به چهره، سوالات و پیشنهادات خود را ارائه و فرمانده ناحیه به پاسخ و جمع‌بندی مطالب پرداخت.
ارسال نظرات