خبرهای داغ:
رئيس حوزه‌های علميه خواهران استان همدان تأکید کرد

وجود حوزه‌های علميه خواهران يک ضرورت در جامعه امروزی

رئيس حوزه‌های علميه خواهران استان همدان وجود حوزه‌های علميه خواهران را يک ضرورت در جامعه امروزی دانست و گفت: با توجه به گستردگی جلسات دينی بانوان، حضور مبلغات برای هدايت آنان ضروری است که هم اکنون به برکات انقلاب اسلامی در کشور گسترده شده است.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۱۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

وجود حوزه‌های علميه خواهران يک ضرورت در جامعه امروزیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام سيدحسن فاضليان امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار اظهار داشت: توجه به نيازهای پژوهشی، تبليغی، آموزشی و فرهنگی برای توسعه کمی و کيفی برنامه‌ها بايد در رأس برنامه‌های حوزه قرار گيرد.

وی با بيان اينکه حوزه‌های علميه در اين عصر و زمان وظايف سنگينی دارند، گفت: حمايت از مسائل ‏فرهنگی جامعه که به فرموده رهبر معظم انقلاب، پايه و رکن نظام اسلامی به شمار می‌روند از ‏جمله وظايف حوزه‌های علميه به شمار می‌رود.‏

رئيس حوزه‌های علميه خواهران استان همدان وجود حوزه‌های علميه خواهران را يک ضرورت در جامعه امروزی دانست و بیان داشت: با توجه به گستردگی جلسات دينی بانوان، حضور مبلغات برای هدايت آنان ضروری است که هم اکنون به برکات انقلاب اسلامی در کشور گسترده شده است.

وی بر ضرورت همراهی تقوا و معنويت با علم تأکيد کرد و گفت: تقوا و معنويت منهای علم نمی‌تواند عنوان مبلغه را به شخصی عطا کند، هرچند اگر تقوا و معنويت نباشد آن علم بی‌اثر است.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ طلاب حوزه علميه صديقه کبری(س) شهرستان بهار 240 نفر است که در 5 پايه تحصيلی در مقطع کارشناسی مشغول به تحصيل هستند که از اين تعداد 40 نفر ورودی امسال هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات