مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی:

بیش از ۱۰۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در خراسان رضوی برگزار می‌شود/ 10 موزه دفاع مقدس در کشور در حال افتتاح است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی از برگزاری بیش از ۱۰۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۰۰۰۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار اکبر نجاتی عصر امروز در نشست خبری ویژه برنامه هفته دفاع مقدس خراسان رضوی در محل باغ موزه دفاع مقدس در مشهد اظهار داشت: شروع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس را ایام الله می‌دانیم و هر سال با بزرگداشت این ایام، آن را زنده نگه می‌داریم.

برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریورماه

وی در خصوص ویژه برنامه‌های این هفته اعلام داشت: ۳۱ شهریورماه که آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس است، رژه نیرو‌های مسلح همزمان در کل استان برگزار می‌شود.

نجاتی با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: امسال علاوه بر زنگ مهر؛ زنگ مقاومت نیز در مدارس استان به صدا در می‌اید.

بازسازی عملیات خیبر با همکاری سپاه امام رضا (ع)

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی همچینین به بازسازی عملیات خیبر با همکاری سپاه امام رضا (ع) در این هفته خبر داد.

وی به برگزاری ۱۰۰۰ عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس اشاره کرد و غبارروبی مزار شهدا، تجلیل و تقدیر از آزادگان و جانبازان، تجلیل از بانوان فعال در عرصه دفاع مقدس، تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، رونمایی از کتب دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی گفت: اکران فیلم دفاع مقدس هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در پردیس سینمایی هویزه ویژه فعالان دانشجویی و دانش‌آموزی به همراه روایتگری بعد از فیلم برگزار می‌شود.

نمایش «مقاومت تا ظهور» در مشهد

نجاتی به برگزاری نمایش با عنوان «مقاومت تا ظهور» در محل پادگان شهید کاوه مشهد نیز اشاره کرد.

وی  یادآور شد: روز یکشنبه، فرماندهان استان با نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی دیدار خواهند داشت.

افتتاح ۱۰ باغ موزه دفاع مقدس در کشور

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی از افتتاح ۱۰ باغ موزه دفاع مقدس در کشور خبر داد و با ابراز تاسف گفت: باغ موزه استان خراسان رضوی هنوز تکمیل نشده است و در این راستا نیازمند حمایت استانداری، شهرداری، خیرین و نمایندگان مجلس هستیم.
ارسال نظرات