خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند خبر داد

راهیابی ۳۵ ورزشکار نهاوندی به اردوهای مختلف ورزشی در سال جاری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از راهیابی ۳۵ ورزشکار به اردوهای مختلف ورزشی در سال جاری به کمپ‌های تیم ملی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۷۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

راهیابی ۳۵ ورزشکار نهاوندی به اردوهای مختلف ورزشی در سال جاریمحرم روزبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ورزشکاران این شهرستان در میادین مختلف جهانی، آسیایی، بین المللی و کشوری خوش درخشیدند و کارنامه مطلوبی از خود برجای گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه سرانه ورزش نهاوند به ازای هر نفر 72 سانتی‌متر است، گفت: ما سعی خواهیم کرد از تمام ظرفیت‌ها به نفع ورزش این شهرستان استفاده کنیم، چراکه دنبال کمیت نیستیم بلکه به دنبال بهره‌وری و توسعه ورزش خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند ابراز داشت: ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های کشتی، ووشو، سنگنوردی، دوچرخه سواری، جودو، فوتبال، تکواندو، کشتی کلاسیک و آلیش توانستند در مسابقات جهانی، آسیایی، بین المللی و کشوری شرکت کنند و صاحب مدال‌های مختلف شدند.

وی با اشاره به این موفقیت‌ها گفت: لیلا سیاوشی در رقابت‌های کشتی کلاسیک بانوان در وزن ۵۲ کیلو گرم در کشور ترکمنستان موفق به کسب مدال برنز آسیا شد.

روزبه با اشاره به کسب ۲۵۰ مدال رنگین در مسابقات کشوری و ۳۸۰ مدال استانی در ۶ ماه نخست سال جاری عنوان کرد: این شهرستان از ابتدا سال تاکنون در رشته‌های مختلف مقام‌های گوناگونی کسب کرده است.

وی با اشاره به دعوت و راهیابی از ۳۵ ورزشکار به اردوهای مختلف ورزشی در سال ۹۶ به کمپ‌های تیم ملی، اظهار داشت: امسال با توجه به افزایش هزار نفری جمع ورزشکاران سازمان یافته در این شهرستان هم اکنون ۳هزار و ۸۰۰ ورزشکار به صورت سازمان یافته زیر نظر هیئت‌های ورزشی شهرستان به فعالیت می‌پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود گفت : پنج پروژ نیمه کاره ورزشی در شهرستان داریم که با پیگیری‌های نماینده و فرماندار شهرستان خوشبختانه تامین اعتبار شده است.

وی با هدف نهادینه کردن ورزش به ویژه ورزش همگانی، آن را برای ارتقاء سرانه سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی نیاز ضروری دانست و گفت: در سال ۹۶ با همکاری هیئت‌های ورزشی ۱۵همایش و جشنواره فرهنگی و ورزشی و نیز چهار میزبانی مسابقات کشوری، ۱۰ میزبانی مسابقات استانی و بیش از۲۰ دوره آموزشی تئوری و عملی و کارگاه‌های آموزشی در شهرستان برنامه‌ریزی و برگزار شده است.

روزبه با اشاره به حوزه جوانان بیان داشت: از دیگر اقدامات این اداره برگزاری بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی در حوزه جوانان در ۶ ماه سال جاری، همایش جشن ازدواج با مشارکت مرکز سلامت روان یاور و اداره بهزیستی و عقد یک زوج جوان، برگزاری دو جلسه ستاد ساماندهی با بیش از ۲۰ مصوبه، تجلیل از ۳۵ جوان نمونه شهرستانی و دو زوج نمونه، صدور دو مجوز سمن از وزارت ورزش و جوانان و هشت سمن است.

وی بزرگ‌ترین پشتوانه برای اجرای کردن برنامه عملیاتی ورزش و جوانان شهرستان نهاوند را نیرو ی انسانی توانمند و هیاتهای ورزشی دانست چرا که تحلیل درستی از وضعیت موجود داشته و نقاط قوت و ضعف آنها را می شناسند و خاطرنشان کرد: از تلاش و کوشش بی‌دریغ روسای هیئت‌های ورزشی و کارکنان خدوم اداره ورزش و جوانان تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات