فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه امروز نیز این روحیه بسیجی و شهادت طلبی وجود دارد، گفت: شهدای مدافع حرم نمونه‌ای از این روحیه هستند.
کد خبر: ۸۹۲۱۶۹۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

شهدای مدافع حرم نمونه‌ای از روحیه بسیجی و شهادت طلبی/ ایجاد امنیت پایدار در گرو  مشارکت مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار بخشعلی کامرانی صالح امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با تسلیت حلول ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع) با اشاره به اینکه شهرستان ملایر یک شهر فرهنگی است و بهترین دوران خدمت من در این شهرستان بوده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به خاطر استکبارستیزی خود دائماً با استکبار در جنگ است.

وی افزود: یکی از اهداف انقلاب این است که زیر بار ظلم و ستم نرود و در این راستا همواره در حال دفاع از حقوق مظلومان و مستعضفان جهان است و این امر با خواسته استکبار هم‌خوانی ندارد و به همین دلیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های متعددی را برای نابودی انقلاب اسلامی تدارک دیده‌اند .

فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت: سنگین‌ترین طراحی دشمنان در حوزه جنگ سخت هشت ساله دفاع مقدس بود اما امروز انقلاب اسلامی با داشتن روحیه انقلابی، ایثارگری و شهادت‌طلبی مانند ستاره‌ای در جهان می‌درخشد.

وی با بیان اینکه امروز نیز این روحیه بسیجی و شهادت طلبی وجود دارد، گفت: انقلاب اسلامی تمام موانع را به لطف خدا و تدابیر مقام معظم رهبری پشت سر می‌گذارد.

کامرانی‌صالح شهدای مدافع حرم را نمونه‌ای از این روحیه دانست و افزود: امروز با توجه به رویکردهای جدید دشمن ما با جنگ در حوزه فضای مجازی مواجه هستیم چراکه در حوزه جنگ سخت دشمن توان مقابله با ما را ندارد و این به دلیل قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی است در نتیجه شیوه خود را به جنگ نرم تغییر داده است .

* کشف 85 درصد از جرائم حوزه فضای مجازی توسط پلیس فتا

وی با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌های جدی که ما با آن مواجه هستیم در حوزه فرهنگی است، گفت: در سال‌های اخیر «پلیس جامعه محور» یکی از شعارهای نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان تأکید کرد: امنیت پایدار حاصل نمی‌شود جز با حضور همه قشرها و سطوح مردم؛ هرجا مردم وارد شده اند موفقیت‌های بزرگی را به وجود آورده‌اند .

وی با بیان اینکه مردم را باید آموزش داد تا در حوزه جرائم اقدامات پیشگیرانه‌ای را انجام دهند، ابراز داشت: در بسیاری از حوزه‌ها اگر جرمی اتفاق می افتد علت آن عدم آگاهی است و آگاه‌سازی مردم یعنی مشارکت در امنیت و کاهش جرم، ما به دنبال ایجاد امنیت مطلوب هستیم .

کامرانی‌صالح با اشاره به حوزه ساخت وساز و طراحی‌های شهری گفت: در این حوزه بسیار به موضوعات امنیتی و ترافیکی توجه نمی‌شود در صورتی که اگر این مسائل حل شود شاید این همه معضل نداشته باشیم .

وی استفاده از ابزارهای الکترونیکی، آی تی و پایش را در رفع مشکلات کمک حال پلیس خواند و افزود: مردم باید بدانند با نصب دوربین در اماکن تجاری و مسکونی خود می‌توانند از جرم پیشگیری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به روندی که در حوزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی وجود دارد، گفت: ما باید سرمایه گذاری کنیم تا کمتر آسیب ببینیم؛ امروز پلیس فتا 85 درصد از جرائم حوزه فضای مجازی را کشف می‌کند اما ما هنوز نتوانستیم به مردم بگوییم شما اگر تهدیدی در این حوزه دیدید اطلاع رسانی کنید بنابراین باید به اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم توجه داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات