فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین گفت: بازسازی عملیات غرورآفرین بیت المقدس 3 همزمان با شروع هفته دفاع مقدس در محل پارک قائم برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۹۲۱۷۸۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  سرهنگ مهدی الهی راد گفت: یکی از برنامه‌های محوری شهرستان در ایام هفته دفاع مقدس بازسازی عملیات غرورآفرین بیت المقدس است که درمحل پارک قائم شهرستان با حضور نیروهای جان برکف بسیجی بازسازی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین بازسازی عملیات غرورآفرین بیت المقدس را به نمایش گذاشتن بخشی از توان رزمندگان دلیر و شجاع این عملیات و انتقال فرهنگ غیرت، شجاعت و دین داری رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جدید دانست و اظهار داشت: جوانان ایران به ویژه رزمندگان شجاع دلیر درعملیات بیت المقدس حماسه‌ای بی نظیر خلق کردند که بازسازی این عملیات در هفته دفاع مقدس تنها منعکس کننده بخشی از این رشادت‌ها است.

وی گفت: در حاشیه بازسازی عملیات بیت المقدس نمایشگاهی تحت عنوان یاد یاران در محل پارک قائم این شهرستان با هدف شناساندن توانمندی‌های دوران دفاع مقدس و به منظور آشنایی نسل جوان با آن دوران حماسه‌سازبرگزار می گردد.

الهی راد افزود: این نمایشگاه دارای 30 غرفه شامل محصولات فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، مدافعان حرم، قرآنی و عترت و زندگی در جبهه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با بسیج به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه بازسازی عملیات بیت المقدس از روز دوم مهرماه به مدت چهار روز در منطقه عملیاتی پارک قائم شهرستان اسفراین آغاز می شود گفت: در نمایشگاه یادیاران محصولات فرهنگی مرتبط با موضوع دفاع مقدس در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد.

ارسال نظرات